2006-10-21, 12:58
Medlem
Ian Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celtica
Ja, och du är same va?

Åtminstone en tredjedel av Sydamerikas befolkning är ättlingar till europeer och det är dom som spelar nationell musik.
Nej det är vi vita svenskar som är ursprungsbefolkningen i Sverige, samerna har aldrig påstått att det här är deras land. Okej om det är ättlingar till Spanjorer, Tyskar osv lr är det mulatter och metiser också som spelar och sjunger?
Citera
2006-10-21, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ian S
Vilka är det som spelar nationell musik i syd amerika ? Är det indianerna lr ?

Dessa personer är argentinare, om du anser dem vara indianer måste du vara blind. http://www.bloodandhonour.com/images/ar0205.jpg

Dessutom är månades låt på sniper-records: Caido en combate av Ultrasur(Argentina)
Citera
2006-10-22, 18:23
Bannlyst
Fast den bästa och mest proffesionella skiva som gjort är i mitt tycke Rahowas "Cult of the holy war". Både musik och texter är topp. Lite synd med tanke på Burdis "avhopp". Ett annat toppband som man antagligen inte kommer att höra av något mer är ju Day of the sword. Lite synd med tanke på den grymma musik han gjorde.
Citera
2006-10-22, 18:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av otlas
Ja jag sa ju att England inte hade nått hopp, trummisen i Razors Edge verkar vara stelopererad för slag på hi-hat och virvel. På alla skivor trummar han precis lika, startar i sitt vanliga komp och kör det låtarna igenom. Fast det är ju skönt för dom som gillar deras musik iof haha.

Kanske inte världens bästa trummis, men d e ändå något speciellt med RE, medryckande och jag tycker sångaren har en mycket passande röst.

Vad för slags wp tycker du är värt att lyssna på då? Några grymma tips?
Citera
2006-10-22, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mackan82
Fast den bästa och mest proffesionella skiva som gjort är i mitt tycke Rahowas "Cult of the holy war".

Sångaren är nog den största förrädaren av alla någonsin. 1000 ggr värre än jocke karlsson, fyfan!
Citera
2006-10-22, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sanchez88
Sångaren är nog den största förrädaren av alla någonsin. 1000 ggr värre än jocke karlsson, fyfan!

D kan man väl tycka om man vill, men jag står ändå fast vid att den skivan e d bästa som gjorts inom den nationella musiken. Att d e 10 år sedan den gjordes och att sångaren vänt sina forna ideal ryggen, och att inget band lyckats överträffa den, e väl ändå ett litet "svaghetstecken" för dagens band?

Inte att dagens band e dåliga, men de sticker inte ut så som Rahowa gjorde. Speciellt textmässigt tycker jag. Tänker på tex "Ode to a dying people" "In the fires of 1945" mfl.
Citera
2006-10-22, 22:08
Medlem
Förstår inte hur du kan hylla någon som har dreads, röker på, är gift med en indian och spelar i ett band med en jude, indian och neger...
Citera
2006-10-22, 22:41
Medlem
ManAgainstTimes avatar
Håller med mackan. "Cult of the holy war" är en mycket bra skiva!

Liten dokumentär om stollen Brudi. http://youtube.com/watch?v=3a6boxHoPQI

oooooh man against time!
Citera
2006-10-22, 23:24
Bannlyst
Citat:
Förstår inte hur du kan hylla någon som har dreads, röker på, är gift med en indian och spelar i ett band med en jude, indian och neger...

Att jag tycker att det är den bästa skivan som gjort inom den rasliga musiken, betyder ju inte att jag "hyllar" George Burdi och det liv han lever nu. Verkligen inte, och han var ju inte den enda medlemmen i Rahowa.

Har för mig att Jon Latvis fortfarande är involverad i den rasliga rörelsen, så han skall ju oxå tillskrivas ära för "Cult of the holy war".

Så jag förstår inte var du får hyllar ifrån?
Citera
2006-10-22, 23:26
Medlem
Du hyllar hans verk, du hyllar indirekt honom.
Citera
2006-10-22, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engelbreckt
Jag tänkte mest på att de inte gör livespelningar längre. Det är inte konstigt att de vill ha mindre offentlig uppmärksamhet med tanke på vad som har hänt med t.ex. deras studio, men lite synd.

Thule spelade ju kuggnäs 05 de spelade nog aldrig detta års kuggnäs men de spelar nog inte mycket längre pga det som hände kuggnäs det året..
men de släpper skivor o uffe äger ju Noshame så det är fart på dem iallafall..
Citera
2006-10-23, 11:15
Medlem
malmen|ck14s avatar
Citat:
Håll käften! Jag har nog fler WP skivor än de gånger du knullat! Jag har både Vit legions första och andra, plus i princip alla sveriges nationella bands plattor. Förutom Pluton Svea, jävla knarkar pack. Svastika är trots sitt fina namn värdelösa. Bra svenska band är: Vit legion, Storm, Endless Pride, Nothung, Fyrdung, Germania, Vit Aggression, Totenkopf, Odium och Triskelon. Angriff, Titania och allt vad dessa medlemmar sysslar med, är ju inget att hänga i granen precis. Falsk sång felstämda gitarrer etc. Plus att sångaren ***** är slav.....

För underhållning kan man ju alltid lyssna på Sunita och True Blood
Varför så dryg? Jag har mer skivor än du har ben i kroppen ^10

Titania är för övrigt väldigt bra enligt mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in