Citat:
Ursprungligen postat av Rodant
1. Du pstod att det va en bieffekt att f bra tryck i kroppen vilket inte mnga skulle hlla med dig om att det r. Sen r det vl sjlvklart att det frsvinner s fort man gr av kuren och jag har inte psttt nt annat, det r ju s sjlvklart s det behver inte ppekas. Trodde du att trycket skulle best resten av livet eller ditt pucko?
2. Winstrol r inte bra fr blodfetter m.m, och? Dianabol r inte heller det! Ska man inte kura p winnar d? Levern tar kanske lite stryk men det r vergende och det r det levern r till fr, rensa bort skit. Finns miljoner vrlden ver som kurat p winnar och det r nog inte s mnga av dom som lidit av det.
3. Hetsa inte upp dig grabben.
Jag frstr inte riktigt din argumentation. Du ifrgastter mitt utalande om att trycket r snabbt vergende sedan telar du sjlv om fr mig att trycket frsvinner? Om sedan trycket r en effekt eller en bieffekt fr st fr var och en. Det r inte av den anledninen medicinen kom till.
Inga AAS r BRA fr blodfetter, men Winistrol r exceptionelt DLIGT fr blodfetterna. Vart kommer lever toxiteten in i bilden? Tror du att din lever kommer att "rensa bort skit" i all evighet?
Milioner mnniskor vrlden ver tar sjlvmord varge r, ta lrdom av dessa r du snll!