Citat:
Ursprungligen postat av
Firewaia
TS är självklart pedofil och har åkt dit på det
Varför tror du då dumpen vägrar lägga upp mig?
Du skulle bara veta hur mycket jag ljuger i självdestruktivt syfte.
Grejen är ju att jag "skvallrat" i privatchattar med folk och ljugit om att jag våldtagit barn. Fast jag inte gjort det.
Någon som sitter i dessa privatchattar har väl helt enkelt valt att lägga upp mig i en sådan "hemlig" facebook grupp, varav någon kvinna som är medlem i den facebookgruppen börjar ringa mig på telefon.
Tråkigt att man går på sådana tunna saker som en erkännelse över en chatt. Och hänger ut folk.
Har ärligt talat ingen aning om varför jag är upplagd just nu. För jag har ljugit för flera, i flera års tid om att jag har gjort massa brott o sånt. (ljugit om allt möjligt, manipulerat apacheloggar så det ser ut som jag surfar barnporr, och sedan skickat till folk - är lätt med search/n/replace att förfalska access.log)
T.om. ljugit om att jag varit nere o stridit för ISIS o sånt... och försök hetsa folk att anmäla mig till SÄPO och "vittna om att de sett mig åka till flygplatsen för terror resor".
Men folk har haft för stort pondus för att inte okynnesanmäla något sådant utan att ha mer på fötterna än en erkännelse över en chatt.
Men när det gäller pedofili, då är det lätt att "jump the gun" på en erkännelse över en chatt. Men exakt när jag gjort erkännelsen vet jag inte. För jag vet bara i närtid att jag tipsade om olovlig kårverksamhet på dumpen.
Kan vara det som "fick bägaren att rinna över" för någon. Som då kom ihåg min erkännelse och lade upp mig.