Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2023-04-29, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sundsvall
Har för ca 3 veckor sen blivit inlagd på akutpsyk för självmordsförsök då jag var speedad för min biopolär.
Kontakta tjejer på internet och erbjud dom pengar för sex (dom var produserad)
En tjej börja utpressa mig på pengar för att inte säga åt min fru .
Först ville hon ha 1000 som hon fick för att hålla tyst . Sen efter det ville hon ha 3.8 till för att hålla tyst .
Jag sa att nu får det vara nog och sa att ville hon berätta för min fru fick hon göra det .
Nu börja hon skicka loggar till alla mina 5 barn om vad jag sagt .
Mitt liv förstördes totalt , alla mina barn börja hata mig inklusive min fru .
Hon börja även skicka Swish med 1 kr för att ge ett meddelande om att betala jag inte skulle alla få veta

Jag börja drack så in i helvete , och försökte till slut ta mitt liv i garaget .
Nu har den öviks horan förstört allt , jag har socialtjänsten efter mig och läkaren har muntligt dragit in mitt körkort vad det nu betyder

Nu min fråga , vad händer om jag kör bil ändå fast jag fått muntligt körförbud av en överläkare
Och om jag polisanmäler kvinnan som sjukhus vill . Kommer allt stå på lexbase sen . Då kommer ju barnen skämmas ännu mer

Men du har ju en fru - fan vilken jävla äcklig fitta hon måste ha - eftersom du är besatt av externa fittor o betala för desa - eller hur motiverar du ditt beteende?

Nu har öviks horan förstört allt - vaddå övikshoran du visste ju från början att det var horeri o att du själv är en torsk

O så satsar du på brännvinet - vad har DU vunnit på detta - staten har vunnit det vet vi ju redan innan.

Försökte ta mitt liv - Mats Dopping var tydligen duktigare på det området än du - men han hade ju fått en pistol av sin arbetsgivare
Citera
2023-04-30, 04:18
Medlem
neiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Döda henne! Seriöst så hade jag gjort det om någon jävel börjat utpressa mig och förstört mitt liv hade jag släckt henne eller honom.

Utpressningen kommer ALDRIG att sluta om du inte gör så att den slutar.
Eller så slutar man göra saker värre än vad de är, han har mig veterligen inte köpt sex? Fett pinsamt att försöka göra det dock, men någon gång får det negativa spirareln ta slut.
Moderaten i Sthlm var ju med om liknande. Man kan börja med att hota tillbaka direkt med polisen samt om hon själv är hora så kanske hennes släkt också behöver veta om det, typ.
Citera
2023-04-30, 04:45
Medlem
Polisanmälan vore på plats för utpressning och förtal. Skadan är ju redan skedd och även du bör ta ansvar för dina handlingar. Du kan räkna med ett fett skadestånd och horan får nog skaka galler om det inte bara blir dryga böter. Bevisningen blir ju lätt i.o.m. att allt finns registrerat. Det finns ingen anledning att bjuda på vad hon gjort!
Citera
2023-04-30, 06:03
Medlem
Ferhs avatar
Du kan väl ta och anmäla den där horan för utpressning i så fall, så lär hon få betala betydligt mer till dig än vad du fick betala till henne.

Rent generellt är det ganska korkat att utpressa någon och sedan göra verklighet av det man hotat med, eftersom att göra verklighet av något sånt där kräver arbete, och så blir polisen inblandad och så vidare, så man bara förlorar på det. Undantaget är väl ifall alla inblandade är kriminella, eftersom att inte göra verklighet av sina hot sänker ens status hos andra kriminella antar jag.

Kan ju förstås vara rent personligt också, så att hon tyckte att du förtjänade det pga något du gjorde mot henne, och att hon därför mer än gärna gjorde verklighet av hoten.

Att en läkare säger något muntligt lär för övrigt inte ha så stort värde. Är ju bara att hävda att man inte har något minne av att läkaren sagt så, lixom.
Citera
2023-04-30, 09:51
Moderator
Maviels avatar
Psykologi --> Psykisk hälsa
/Moderator
Citera
2023-04-30, 09:53
Moderator
Maviels avatar
Rubrik förtydligad. Tidigare:

Muntligt indraget körkort

/Moderator
Citera
2023-04-30, 09:56
Moderator
Maviels avatar
När man är inne i ett maniskt skov vet man ofta inte sitt bästa. Jag tycker därför du ska försöka lyssna på de runtomkring dig. Om läkaren säger att du inte bör köra bil just nu så låt bli. När det gäller de övriga händelserna tror jag du försöker undvika det jobbiga i det hela. Det går inte. Det kommer att vara jobbigt hur du än gör. Det enda sättet att effektivt stoppa kvinnan är en polisanmälan. Gjort är gjort.

En del av det du gjort handlar om sjukdom men en del av det för du stå för själv inför din familj.
Citera
2023-04-30, 10:08
Medlem
Så här står det

http://www.bilddump.se/bilder/202304...74.136.136.png

Om jag nu kör bil , syns det nånstans att läkaren givit mig körförbud .
Och vad händer med försäkringar om en olycka händer
Senast redigerad av sundsvall 2023-04-30 kl. 10:11.
Citera
2023-04-30, 11:59
Medlem
Äter du din Antabus? Följer du behandlingen? Ingen anmälan har skickats till Transportstyrelsen ännu enligt info men följer du inte läkarens uppmaning och uppvisar lägre värden vid uppföljande provtagning så går det till Transportstyrelsen. Kör du bil efter att Transportstyrelsen återkallat körkortet så är det grov olovlig körning eftersom du fått körkortet återkallat. Be om hjälp, följ din behandlingsplan. Det är inte kört, du kommer på fötter igen 🙌 Det finns massor av hjälp att få 👌
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in