Citat:
Har för ca 3 veckor sen blivit inlagd på akutpsyk för självmordsförsök då jag var speedad för min biopolär.
Kontakta tjejer på internet och erbjud dom pengar för sex (dom var produserad)
En tjej börja utpressa mig på pengar för att inte säga åt min fru .
Först ville hon ha 1000 som hon fick för att hålla tyst . Sen efter det ville hon ha 3.8 till för att hålla tyst .
Jag sa att nu får det vara nog och sa att ville hon berätta för min fru fick hon göra det .
Nu börja hon skicka loggar till alla mina 5 barn om vad jag sagt .
Mitt liv förstördes totalt , alla mina barn börja hata mig inklusive min fru .
Hon börja även skicka Swish med 1 kr för att ge ett meddelande om att betala jag inte skulle alla få veta
Jag börja drack så in i helvete , och försökte till slut ta mitt liv i garaget .
Nu har den öviks horan förstört allt , jag har socialtjänsten efter mig och läkaren har muntligt dragit in mitt körkort vad det nu betyder
Nu min fråga , vad händer om jag kör bil ändå fast jag fått muntligt körförbud av en överläkare
Och om jag polisanmäler kvinnan som sjukhus vill . Kommer allt stå på lexbase sen . Då kommer ju barnen skämmas ännu mer
Kontakta tjejer på internet och erbjud dom pengar för sex (dom var produserad)
En tjej börja utpressa mig på pengar för att inte säga åt min fru .
Först ville hon ha 1000 som hon fick för att hålla tyst . Sen efter det ville hon ha 3.8 till för att hålla tyst .
Jag sa att nu får det vara nog och sa att ville hon berätta för min fru fick hon göra det .
Nu börja hon skicka loggar till alla mina 5 barn om vad jag sagt .
Mitt liv förstördes totalt , alla mina barn börja hata mig inklusive min fru .
Hon börja även skicka Swish med 1 kr för att ge ett meddelande om att betala jag inte skulle alla få veta
Jag börja drack så in i helvete , och försökte till slut ta mitt liv i garaget .
Nu har den öviks horan förstört allt , jag har socialtjänsten efter mig och läkaren har muntligt dragit in mitt körkort vad det nu betyder
Nu min fråga , vad händer om jag kör bil ändå fast jag fått muntligt körförbud av en överläkare
Och om jag polisanmäler kvinnan som sjukhus vill . Kommer allt stå på lexbase sen . Då kommer ju barnen skämmas ännu mer
Men du har ju en fru - fan vilken jävla äcklig fitta hon måste ha - eftersom du är besatt av externa fittor o betala för desa - eller hur motiverar du ditt beteende?
Nu har öviks horan förstört allt - vaddå övikshoran du visste ju från början att det var horeri o att du själv är en torsk
O så satsar du på brännvinet - vad har DU vunnit på detta - staten har vunnit det vet vi ju redan innan.
Försökte ta mitt liv - Mats Dopping var tydligen duktigare på det området än du - men han hade ju fått en pistol av sin arbetsgivare