2023-04-30, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doc-leaks
Detta märks väldigt tydligt på krogen och barer eller allmänt på dejting apparna också. Jag menar också främst svenska killar eller vita västerländska killar överlag.

Jag har noterat detta ganska mycket då jag jobbat som bartender och entrévärd både i Sverige och även andra städer utomlands och har gjort jämförelse med invandrar killar, det är som dag och natt om man skulle jämföra, invandrare killarna är mer avslappnat och tittar runt eller umgås med sina vänner medan svensken måste springa runt och leta efter tjej för natten eller supa sig redlös full för att få napp.

Nu vill jag ha en saklig diskussion och inga rasistiska kommentarer om invandrare, jag gjorde den jämförelsen eftersom alla killar inte är likadana och detta måste bero på nationalitet och ursprung.

Kan detta ha o göra med svenskar saknar något och att de har behov och fylla det genom vara desperata med kvinnor ?
Helt felslut av dig och denna indoktrinering att se på individen uteslutande på dens kulturella eller etniska härkomst. Det är alltså inte fel på dem utan dig och din skeva verklighets uppfattning. Även om du nu skulle ha ett servicejobb?
Citera
2023-05-03, 11:17
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Jag har noterat detta ganska mycket då jag jobbat som bartender och entrévärd både i Sverige och även andra städer utomlands och har gjort jämförelse med invandrar killar, det är som dag och natt om man skulle jämföra, invandrare killarna är mer avslappnat och tittar runt eller umgås med sina vänner medan svensken måste springa runt och leta efter tjej för natten eller supa sig redlös full för att få napp.

Svenska snubbar förstår inte att de blir attraktiva genom att slappna av, umgås och vara en bra och populär person. Svenska snubbar slösar ingen tid på sån skit. De har bara tillfälligt lämnat spelkonsollen i ettan, och vill inte prata med tjejer som de inte får knullgaranti.
Citera
2023-05-03, 17:04
Medlem
Citat:
Detta märks väldigt tydligt på krogen och barer eller allmänt på dejting apparna också. Jag menar också främst svenska killar eller vita västerländska killar överlag.

Nu vill jag ha en saklig diskussion och inga rasistiska kommentarer om invandrare, jag gjorde den jämförelsen eftersom alla killar inte är likadana och detta måste bero på nationalitet och ursprung.

Kan detta ha o göra med svenskar saknar något och att de har behov och fylla det genom vara desperata med kvinnor ?
Håller inte med om det du säger. Jag som tjej upplever helt klart att invandrarkillar beter sig mer desperat. Skulle aldrig använda ordet avslappnad för att beskriva dem. Klart svenska killar kan vara desperat eller på också. Men av 10 fall så är det 8 gånger som invandrare är desperat eller på och av 10 fall så är det 4 gånger som svenska killar är desperat eller på.
Citera
2023-05-07, 09:36
Medlem
Män eller killar som gör på detta sätt har alltid funnits, sprit in vett ut sa min farmor och det stämmer. . När jag var som mest aktiv från mitten av 80-talet och framåt såg man dessa gossar det fanns även kvinnor som var sådana vilket verkar ha försvunnit (tinder istället ?).
Citera
2023-05-07, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKonstig
för att kvinnor idag vill inte ha annat än uppmärksamhet, och när de får det blir männen kallade desperata, creepy etc och media har i åratal övertalat kvinnor att de är prinsessor och ska behandlas därefter, män blir jagade och kallade sexister, våldtäktsmän och toxiska om de inte går ner på knän och avgudar marken kvinnan går på.

Den generation idag som nyss börjat funderat på flickvän är så hjärntvättade och vet inget annat.

"Kvinnor idag", tror nog kvinnor överlag alltid sökt uppmärksamhet? 😂
Citera
2023-05-07, 19:55
Medlem
Det är tvärtom. Svenskar är väldigt passiva jämfört med utländska män och vågar inte ta lika mycket initiativ.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in