Citat:
Ursprungligen postat av
doc-leaks
Detta märks väldigt tydligt på krogen och barer eller allmänt på dejting apparna också. Jag menar också främst svenska killar eller vita västerländska killar överlag.
Jag har noterat detta ganska mycket då jag jobbat som bartender och entrévärd både i Sverige och även andra städer utomlands och har gjort jämförelse med invandrar killar, det är som dag och natt om man skulle jämföra, invandrare killarna är mer avslappnat och tittar runt eller umgås med sina vänner medan svensken måste springa runt och leta efter tjej för natten eller supa sig redlös full för att få napp.
Nu vill jag ha en saklig diskussion och inga rasistiska kommentarer om invandrare, jag gjorde den jämförelsen eftersom alla killar inte är likadana och detta måste bero på nationalitet och ursprung.
Kan detta ha o göra med svenskar saknar något och att de har behov och fylla det genom vara desperata med kvinnor ?
Jag har märkt av detta mer när jag är ute. T.ex. när jag är ute på promenader, handlar etc. Upplever det mer nu än för några år sen. De är som att de söker kontakt. Eller är väldigt nyfikna. Speciellt irriterande när man själv visar noll intresse. Och bara försöker sköta sig själv. Jag tänker att de förmodligen är yngre killar, och incels som inte varit i så mycket kontakt med kvinnor överlag. Då är de väl nyfikna. Men det , de inte förstår. Är att de mest upplevs som creepy av kvinnor. När det inte är besvarat. Speciellt när samma kille/killar söker det flera ggr. Kanske borde finnas någon kurs för dessa. I hur man läser av kroppsspråk. Och sociala koder för övrigt. Ofta med avvikande beteende typ någon diagnos.
Stött på såna i olika yrken med. Inte allt för sällan t.ex. fastighetsskötare. Brukar vara en del creepy män som arbetar som det. Titta på fall i USA t.ex. Där en del kvinnor blir förföljda av dessa, stalkade sina hem och inte sällan våldtagna och mördade. Hade en vän som hade problem med en sån kille. De slutade med att han fick sparken. Då fler kvinnor i hennes bostadsområde känt av samma sak . Min poäng är. Att de killar du beskriver har något slags problem. Ingen normalt funtad kille beter sig så.