2023-05-02, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H84L
Håller helt med dig!

Föräldrar gullar och är PK kåta men sen när något händer då jävlar ska de skrika högt och snacka om hedersmord, religion osv.

Skulle någon utav mina döttrar komme hem med en apa skulle jag lösa det väldigt fort och ännu mindre bli gravid med en sådan och flytta ihop!!!

Hur fan tänker folk alltså? Låt de där äckliga varelserna vara för sig själva och undvik all kontakt med de, inte ens i arbetslivet vill man ha med de att göra.

Efterblivna, giriga, våldsamma, fel uppfostrade och religösa (men det går bra att knarka, supa, ha sex med västerlänningar, stjäla mm)

Om man inte ens blandar ihop olika hundraser för att det blir fel.. Då ska inte människor blandas i hop!
Hade flickan uppfostrad på ett sunt & rätt sätt, så hade hon levt idag...
Många många flickor & unga pojkar kommer dessvärre bli offer för svenska politiken & alla pk formade individer runt dom..
Citera
2023-05-02, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H84L
Håller helt med dig!

Föräldrar gullar och är PK kåta men sen när något händer då jävlar ska de skrika högt och snacka om hedersmord, religion osv.

Skulle någon utav mina döttrar komme hem med en apa skulle jag lösa det väldigt fort och ännu mindre bli gravid med en sådan och flytta ihop!!!

Hur fan tänker folk alltså? Låt de där äckliga varelserna vara för sig själva och undvik all kontakt med de, inte ens i arbetslivet vill man ha med de att göra.

Efterblivna, giriga, våldsamma, fel uppfostrade och religösa (men det går bra att knarka, supa, ha sex med västerlänningar, stjäla mm)
hade en sån efter mig för några år sen. Dissade honom fullständigt...hans självkänsla åkte ner i avgrunden...och ja han var riktigt snygg..
Citera
2023-05-02, 08:28
Medlem
Marchionesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1
nej med det var bara exempel.. på bad.. någonting.. äter glass, gör något på helger, nöjen, ute på sjön.. äter middag, firar födelsedag.. , varit på fotboll... .... dessutom pratar vi ungdomar/unga vuxna på 20 som annars alltid skall flasha allt de gör. Ho visar ju upp sig...

Någonting som inte stämmer, logiskt, praktiskt, och borde varit varningsklocka för henne samt hennes syskon, föräldrar. Att det inte finns blivande svärsonsbilder alls..

Han, om det var rätt namn, fyllde den 3 april.. var är kalasbilder t.ex. ? De måste ju ha firat det ihop på något sätt. Firade hennes mamma honom ?? svärmorsmiddag t.ex ? Bilder måste finnas.

Saga fyllde 6 sep... då var hon gravid 8e månaden nu och det var inte första träffen..

Att inte hennes föräldrar reagerat rådgjort henne... något mysko om det skall hemlighållas. Det är inte okänt för dem att han har en annan kultur mm.

Han verkar inte velat att någon ska veta om att han träffar Saga. Det borde ha räckt för att hon skulle hållit sig undan honom om inte hans utländska bakgrund gjorde det. Innan en kvinna börjar dejta en man ska hon se till att han och hans familj är värd det. Alldeles för sent att beklaga sig sedan när något går fel.
Citera
2023-05-02, 08:44
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Konstigt att det inte finns något i media. Kanske handlar om självmord eller överdos?
Eller olycka. Dom höll ju på att flytta.
Citera
2023-05-02, 08:47
Medlem
Utåt verkar tjejen haft en bra och stabil familj, mamma,pappa och syster.
Men det är väl nåt som gått fel. Ens dotter ska snart föda barn med en kille vars familj man aldrig haft någon kontakt med.
För mig ringer varningsklockorna.
Om min 20 åriga dotter träffar en kille, blir med barn och ska flytta ihop skulle i vart fall jag velat träffa min dotters svärföräldrar.
Och skulle min dotter träffat en afrikansk mussebabb skulle jag å det bestämdaste avråda henne från vidare umgänge
Citera
2023-05-02, 08:50
Medlem
Marchionesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66

Bra tanke. Märkligt om Saga som höggravid skulle behöva göra mer än lite lätta sysslor under flytt. Var fanns pojkvän eller hennes familj? Det är de som ska sköta flytten åt henne.
Citera
2023-05-02, 08:53
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Hade inte föräldrarna varit så rädda för att bli kallade rasister så hade kanske Saga levt idag.
Citera
2023-05-02, 08:53
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killerghost120
Vad har ens religionen med denna killens handlingar mot den denna stackars tjej. Ingenting, Inom islam är det förbjudet att döda någon, De står klart o tydligt dödar du en människa är de som att du har dödat hela mänskligheten , ni här på Flashback som kopplar islam med denna killens handlingar vet ingenting om islam, börja med att läsa mer innan ni skriver saker som ni vet nåt om, Och inom islam så får man inte döda sin Tjej, Fru eller syster de folk som är galna som gör de, Så snälla ni som säger att de är okej att döda inom islam sin fru, tjej eller syster, snälla ta fram en vers inom koranen som säger de, Tyvärr finns de inte en sån vers för jag har själv läst hela koranen, Vila i fred saga

Vilket sinnessjukt inlägg, värre förnekelse än Bagdad Bob en gång i tiden stod för.
Islam är inget annat än skit så länge ni förtrycker kvinnor så som ni gör, det är nu 2023, men era hjärnors utveckling ligger bevisligen hundratals år efter.
Citera
2023-05-02, 09:05
Medlem
BoISarens avatar
Finns ett ärende ang. Godmanskap hos tingsrätten från 2021. Hade Saga god man? Inte för att det spelar roll...
Citera
2023-05-02, 09:17
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marchioness
Bra tanke. Märkligt om Saga som höggravid skulle behöva göra mer än lite lätta sysslor under flytt. Var fanns pojkvän eller hennes familj? Det är de som ska sköta flytten åt henne.
Man är inte sjuk för att man är gravid. Har själv flyttat i v 35 inga problem. Mamman som hittade henne var säkert där för att hjälpa henne.
Citera
2023-05-02, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sven.anusson
Ännu en muslim som ligger bakom mordet på henne?? Dessa muslimer är riktiga satans dyrkare o barbarer de är alla villiga o bara döda vad är de för sjuk religion?

Tack sverige för ni öppnade upp era armar o moskéer till dessa barbarer.

Sverige är ett LAND. Länder styrs av människor. Du är en del av att påverka detta, OM du vill och orkar. Så tacka inte utan bjud igen!

En kvinna mördas och detta är ditt fokus. Lägg av!
Citera
2023-05-02, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Så kan det ju vara. Har stått i tråden åtminstone att hon ska legat under ett tungt bord. Kanske skulle flytta/skjuva det om det stod på sidan t.ex, fick det över sig och inte orkade komma loss igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in