2023-04-30, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ngingo
Eftersom fadern till barnet har ett rakt igenom svenskt fullständigt namn så tror jag att du har jävligt fel. Men det hela är fantastiskt skumt. Det är ju fortfarande väldigt oklart vad som egentligen har hänt. En svartsjuk ex med somaliskt ursprung? Svårt att börja diskutera straff när man inte ens vet vad som har hänt. Vållande, dråp eller mord? Olycka?

Detta med att någon somalier skulle vara inblandad har det löst spekulerats om i flertalet inlägg. Finns det någon substans i det ryktet eller är det bara spekulationer?
Citera
2023-04-30, 21:17
Medlem
lindblomsgröns avatar
Citat:
Eftersom fadern till barnet har ett rakt igenom svenskt fullständigt namn så tror jag att du har jävligt fel. Men det hela är fantastiskt skumt. Det är ju fortfarande väldigt oklart vad som egentligen har hänt. En svartsjuk ex med somaliskt ursprung? Svårt att börja diskutera straff när man inte ens vet vad som har hänt. Vållande, dråp eller mord? Olycka?

Så vad heter fadern till barnet?
Citera
2023-04-30, 21:18
Medlem
ngingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
OM de är nu de handlar om, de kommer förhoppningsvis fram mer längre fram. Men vi måste skrota den där jävla religionsfriheten, de var säkert fint och gulligt förr. Men de funkar inte längre

Självklart ska vi ha religionsfrihet i Sverige. Något annat vore fullständigt otänkbart. Däremot måste vi börja straffa och framför allt skicka ut dessa äckliga babbar till Afrika där de hör hemma! De är inte välkomna hit och de har inget här att göra! Åk hem till Afrika och kaosa i era kaosländer som saknar lagstiftning för det är där ni passar in. Med ert låga IQ på i snitt 55, ska ni inte beblandas med en befolkning med en IQ på runt 100 för då blir det bevisligen KAOS! Det är väl en somalier som är misstänkt för detta?
Citera
2023-04-30, 21:18
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pauws
Exakt

Är ju högst upp på Expressens hemsida..?

https://www.expressen.se/nyheter/gravida-saga-20-mordades-i-sitt-hem/
Citera
2023-04-30, 21:19
Medlem
Citat:
Finns störda vita män också även om betydligt färre än babbarna.
Citera
2023-04-30, 21:19
Medlem
ngingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plupp
Pappan tiil den avlidna är J*hn F*rsgren. *=o.

Citat:
Ursprungligen postat av lindblomsgrön
Så vad heter fadern till barnet?

Eftersom du inte ens orkar kolla på föregående sida så gör jag så här. Idiot.
Citera
2023-04-30, 21:20
Medlem
Citat:
Och vad heter fadern till barnet då?
Citera
2023-04-30, 21:21
Medlem
ngingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pauws
Och vad heter fadern till barnet då?
Sorry det är jag som är efterbliven.
Citera
2023-04-30, 21:23
Medlem
lindblomsgröns avatar
Citat:

Nu har jag kollat föregående sida hittar inte namnet på personen som var far till det ofödda barnet
Citera
Medlem
Att svenska tjejer inte fattar att de inte ska beblanda sig med babbar. Han borde hängas upp på torget och kastreras och sedan skickas tillbaka dit pepparn växer,
Citera
Medlem
Citat:
Fadern till barnet syftar ju på fadern till det ofödda barnet som BO var gravid med. Idiot.
Citera
2023-04-30, 21:24
Medlem
ngingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamisl
Fadern till barnet syftar ju på fadern till det ofödda barnet som BO var gravid med. Idiot.
Såg det. Sorry. Idiot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in