2023-11-21, 17:03
Medlem
I artikeln jag länkade beskrivs en man som är en riktig psykopat och kvinnomisshandlare, det stämmer. Men jag vet att den mannen inte är offret gällande våldtäkten på Hemstagården. Tyvärr, måste jag säga, eftersom det hade varit högst välförtjänt karma. Mannen i min länkade artikel har skadat många kvinnor på vägen.
Citera
2023-11-21, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rainbowragata
I artikeln jag länkade beskrivs en man som är en riktig psykopat och kvinnomisshandlare, det stämmer. Men jag vet att den mannen inte är offret gällande våldtäkten på Hemstagården. Tyvärr, måste jag säga, eftersom det hade varit högst välförtjänt karma. Mannen i min länkade artikel har skadat många kvinnor på vägen.

Jo det är samma man det handlar om i artikeln som blivit "våldtagen". M ville säkert ha, men kom på ett sätt att få egen lägenhet. riktigt sjuk människa!
Citera
2023-11-21, 18:11
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pottaniloppan
Jo det är samma man det handlar om i artikeln som blivit "våldtagen". M ville säkert ha, men kom på ett sätt att få egen lägenhet. riktigt sjuk människa!

Har denne "M" ngt mer namn?
Citera
2023-11-21, 18:13
Medlem
Hardcorebobos avatar
Citat:
Sluta kom med osanning. Det handlar inte om samma person. M är väl inte afghan?
Citera
2023-11-21, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardcorebobo
Sluta kom med osanning. Det handlar inte om samma person. M är väl inte afghan?

Personen som blev våldtagen är inte afgan. Han är svensk och hans namn finns även i tråden sedan tidigare.
Citera
2023-11-21, 18:38
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
Personen som blev våldtagen är inte afgan. Han är svensk och hans namn finns även i tråden sedan tidigare.

Förnamnet ja, därav min fråga för ngn inlägg sedan !!
Citera
2023-11-21, 19:28
Medlem
Citat:

Hur säker information har du kring detta? Jag vet att M inte har bostad sedan en längre tid tillbaka utan är folkbokförd hos en anhörig sedan före placeringen på Hemstagården. Finns det någon uppgift om vart han uppehåller sig för närvarande?
Citera
2023-11-21, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rainbowragata
Hur säker information har du kring detta? Jag vet att M inte har bostad sedan en längre tid tillbaka utan är folkbokförd hos en anhörig sedan före placeringen på Hemstagården. Finns det någon uppgift om vart han uppehåller sig för närvarande?

En fd till m.ca*lsson som berättat detta. Vart han befinner sig nu vet jag ej. Han har ju träffat ny donna, så kanske där?
Citera
2023-11-21, 20:40
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
En fd till m.ca*lsson som berättat detta. Vart han befinner sig nu vet jag ej. Han har ju träffat ny donna, så kanske där?

Pratar vi om den M.C som bla har jobbat på en del krogar?
Citera
2023-11-21, 21:49
Medlem
Japp, precis den. Har också spelat med kö sedan tonåren.

Skulle vara intressant med en sidotråd för de han lämnat efter sig mer eller mindre trasiga, skämt åsido.
Citera
2023-11-21, 22:33
Medlem
Hardcorebobos avatar
Citat:
Du har 100% fel. Det var inte Micke som blev våldtagen, det var en afghan som blev våldtagen av en somalier. Och det här är jag 100% säker på lilla du.
Citera
2023-11-22, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hardcorebobo
Du har 100% fel. Det var inte Micke som blev våldtagen, det var en afghan som blev våldtagen av en somalier. Och det här är jag 100% säker på lilla du.

Din landsman fick väl känna på hur det vara att bli praktiserad med lite "bacha Bazi"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in