låter bra-bäst gå till botten med smutsigheter..
hatet mot grabben -måste upphöra
och så bör folk läsa vad som står-och tänka..
hundra frågor om den webshopen o majblommeappen.. samma fråga hundra ggr. plus att inte folk begriper att köpta majblommor skickar ut från Majblommans kontor
det begriper väl varenda mänska att inte tusentals ungar i 12års åldern bevarar ett lager majblommor hemma.. 12åringar skulle aldrig fixa skicka skriva adresser o lägga i rätt blomma..
jag ska köpa min blomnål i närheten- Muraf får ursäkta..
Finns inget hat mot pojken, kritiken riktas mot de som använt honom i en smutsig politisk kampanj.
Fast uppmärksamheten fick han väl ändå för att han hade sålt så mycket, att det därefter skjutit i höjden är ju bara en rolig viral grej. Men om du är avundsjuk på en 12 årig asylsökande pojke är det kanske dags att släppa kuken, logga ut från flashback och ta tag i ditt liv.
Du är en av de där idioterna. En av de i det "sovande folket" som direkt låter sig påverkas av påverkansoperationer. Du borde bli av med rösträtten och tvingas bära en dumstrut. Islamisterna och ryssarna är glada över sådana som dig.
bekväm o lat- är omdöme av deras flegmatiska leverne
lat o bekväm är inte rasism men ja en värdering snarare... jag lovar dig-det är min åsikt o delas av deras föräldrar
så inte ute och dikeskör.nä
ok. det bekräftar väl vad jag skrev nyss att de jag har i min m är ja bekväma små snälla varelser.. men bekväma
Blir så när föräldrar bara lovar att de ska göra allt. Då behandlar man honom som en flicka, och sen växer ungen upp utan att kunna skriva eller faktiskt göra nått.