2023-04-26, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
[...]
...sälja majblommor,för besvärligt tycker många svenska ungar..

[...]
Finns att göra om ungar vill tjäna egna pengar-svenska ungar är för bekväma..
Inte rasist? Nejvisst!
Citera
2023-04-26, 14:03
Medlem
buhbyes avatar
Citat:
12års åldern bevarar ett lager majblommor hemma.. 12åringar skulle aldrig fixa skicka skriva adresser o lägga i rätt blomma..

Era tolvåringar? förmodligen inte.

Våra tolvåringar hade garanterat kunnat klara av det.
Citera
2023-04-26, 14:03
Avslutad
Citat:
låter bra-bäst gå till botten med smutsigheter..
hatet mot grabben -måste upphöra
och så bör folk läsa vad som står-och tänka..
hundra frågor om den webshopen o majblommeappen.. samma fråga hundra ggr. plus att inte folk begriper att köpta majblommor skickar ut från Majblommans kontor
det begriper väl varenda mänska att inte tusentals ungar i 12års åldern bevarar ett lager majblommor hemma.. 12åringar skulle aldrig fixa skicka skriva adresser o lägga i rätt blomma..
jag ska köpa min blomnål i närheten- Muraf får ursäkta..

Finns inget hat mot pojken, kritiken riktas mot de som använt honom i en smutsig politisk kampanj.
Citera
2023-04-26, 14:06
Medlem
Sidhellacopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av COYB
Fast uppmärksamheten fick han väl ändå för att han hade sålt så mycket, att det därefter skjutit i höjden är ju bara en rolig viral grej. Men om du är avundsjuk på en 12 årig asylsökande pojke är det kanske dags att släppa kuken, logga ut från flashback och ta tag i ditt liv.

Du är en av de där idioterna. En av de i det "sovande folket" som direkt låter sig påverkas av påverkansoperationer. Du borde bli av med rösträtten och tvingas bära en dumstrut. Islamisterna och ryssarna är glada över sådana som dig.
Citera
2023-04-26, 14:09
Medlem
det är ju en negermålvakt som lagt till 2,4milj på dom övriga skulderna han är skyldig sverige och folket
Citera
2023-04-26, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kromcom
Inte rasist? Nejvisst!
bekväm o lat- är omdöme av deras flegmatiska leverne
lat o bekväm är inte rasism men ja en värdering snarare... jag lovar dig-det är min åsikt o delas av deras föräldrar
så inte ute och dikeskör.nä
Citera
2023-04-26, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Finns inget hat mot pojken, kritiken riktas mot de som använt honom i en smutsig politisk kampanj.

En del har skrivit dumma saker riktat direkt till gossen, svenska avundsjukan eller något.
Citera
2023-04-26, 14:11
Medlem
Har han verkligen sålt eller har han blivit sponsrad - i så fall kan han sälja överskottet o ta pengarna
själv rakt i fickan

MEN HAR HAN VERKLIGEN FÅTT LEVERANS AV SÅ MÅNGA MAJ BLOMMOR SOM HAN PÅSTÅR
HUR HAR DETTA GÅTT TILL?
Citera
2023-04-26, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buhbye
Era tolvåringar? förmodligen inte.

Våra tolvåringar hade garanterat kunnat klara av det.
ok. det bekräftar väl vad jag skrev nyss att de jag har i min omgivning är ja bekväma små snälla varelser.. men bekväma
Senast redigerad av moshes 2023-04-26 kl. 14:16.
Citera
2023-04-26, 14:13
Medlem
buhbyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClasZtefanYngwezon
En del har skrivit dumma saker riktat direkt till gossen, svenska avundsjukan eller något.

Det är en som har skrivit dumma saker riktat mot pojken, resten har hela vänstern enbart suttit där och hittat på.
Citera
2023-04-26, 14:15
Medlem
buhbyes avatar
Citat:
ok. det bekräftar väl vad jag skrev nyss att de jag har i min m är ja bekväma små snälla varelser.. men bekväma

Blir så när föräldrar bara lovar att de ska göra allt. Då behandlar man honom som en flicka, och sen växer ungen upp utan att kunna skriva eller faktiskt göra nått.
Citera
2023-04-26, 14:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ClasZtefanYngwezon
Snarare ett symptom på ett sjukt samhälle som gör allt för att polarisera folket och inte drar sig för att använda ett barn för sina syften.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in