Citat:
Ursprungligen postat av
nextlife
Åh herre… så jag ville bygga upp ett kapital och jag lyckades som så många gånger förr. Tog ut 4k och har nu en tusenlapp på spelkontot där jag enbart bettar 100kr per slip. Försiktigt och seriöst. Så vad exakt grundar du din kritik utifrån? Det är så många gånger jag lagt bägge lagen gör mål och max två matcher där det gått in. Det är där jag har som störst succes rate. Du köper inte min tes om att s.k ”sääääääkra matcher,” ofta går åt helvete. Så läs förhelvete färdigt innan du ponerar att jag bettar rödingar gång på gång. Ville snabbt bygga upp mig, lyckades återigen och kan nu ta det lugnt. Du får helt enkelt köpa att fb säret kammade hem det med perfektion.
Du måste sluta dra förhastade slutsatser. På LVbet får alla kunder en insättningsbonus varje helg. Det fungerar lite annorlunda på sidor som går att spela på om du är på spelpaus.
Men snälla du snackar som en 18 åring som precis fått hår på snoppen när det kommer till detta...
Som sagt varför spelar du inte bara på Asien då som jag skrev? Då behöver du aldrig bry dig om att bli limiterad och du får spela hur höga summor som helst. Dessutom får du många gånger(nästan alltid) mycket bättre odds där. Så vad stoppar dig? Kör din säkra bets där och gör ett låst spreadsheet och kom tillbaka efter 3 månader. Har du en hyffsad ROI då så kan vi snacka. Men det har du förmodligen inte.
Ja jag vet vad LVBet är och om alla spelare på hela sidan får en 100% bonus varje vecka så är detta en extremt stor förlust affär om inte alla slots spel körs på sämsta RTP % versionen samtidigt som deras edge på sportoddsen måste vara BRUTALA rent utav eller insta limiterar dom dig så fort dom märker att du är någorlunda sharp.
Jag vill inte vara sådan men detta blir en förlustaffär för dig long run. Du måste hitta edge någonstans för att vara +ev long run på betting och speciellt på dessa skitsidor som LVBet. Detta blir mitt sista inlägg till dig så läs igenom lite vad jag skrev och tänk efter ett tag. Du är just nu ett levande bevis på Survivorship bias. Du kommer aldrig kunna slå skarpa traders, algos och AI genom att sitta och spela på dessa små ligor som du aldrig kollar på samtidigt som du bara kollar helt blint på statistik.