2023-04-24, 21:14
Medlem
Tjena

Spelar på LVbet och kunde förr betta vilken summa jag än ville på min lapp. Så är det inte längre. Inatt vid löning har jag 100% insättningsbonus jag valt många gånger. Sätter in 500 och får 1000 att spela för. Måste betta för totalt 5000 inom en vecka. Lappen jag ska välja har ett max bett på 700 kronor vilket är helt ok. Min orolighet däremot är att jag kommer limiteras så kraftigt efter den potentiella vinsten att jag oavsett valda lag kommer kunna betta max 80 kronor.

Min fråga är följande. I och med att det är traders som enligt LVbet bestämmer summan som får bettas, räknas då varje angiven match som en trader, (dvs 3 olika matcher har vars en trader?) Ponera att jag valt tre lag där maxinsattsen är 60 kronor. Kan det då vara så enkelt att jag tar bort en av matcherna och plötsligt kan jag betta 900 kronor exempelvis? Är limiteringen generell så kommer jag inte spela där och framförallt inte välja bonusen.

Summering. Är varje match en trader för sig eller sträcker sig tradern per lapp? Varför är det så att en betting lapp ger ett max bett på 90kr medan en annan är bet max 900kr?
Citera
2023-04-24, 21:19
Medlem
Det är ingen välgörenhet de sysslar med. Kammar du in för mycket vinster så hänger de av dig. Mitt tips för dig är att fimpa all skit.
Citera
2023-04-24, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Tjena

Spelar på LVbet och kunde förr betta vilken summa jag än ville på min lapp. Så är det inte längre. Inatt vid löning har jag 100% insättningsbonus jag valt många gånger. Sätter in 500 och får 1000 att spela för. Måste betta för totalt 5000 inom en vecka. Lappen jag ska välja har ett max bett på 700 kronor vilket är helt ok. Min orolighet däremot är att jag kommer limiteras så kraftigt efter den potentiella vinsten att jag oavsett valda lag kommer kunna betta max 80 kronor.

Min fråga är följande. I och med att det är traders som enligt LVbet bestämmer summan som får bettas, räknas då varje angiven match som en trader, (dvs 3 olika matcher har vars en trader?) Ponera att jag valt tre lag där maxinsattsen är 60 kronor. Kan det då vara så enkelt att jag tar bort en av matcherna och plötsligt kan jag betta 900 kronor exempelvis? Är limiteringen generell så kommer jag inte spela där och framförallt inte välja bonusen.

Summering. Är varje match en trader för sig eller sträcker sig tradern per lapp? Varför är det så att en betting lapp ger ett max bett på 90kr medan en annan är bet max 900kr?

Dela med dig av lappen. Vilka spel har du tänkt lägg
Citera
2023-04-24, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gimmi1985
Dela med dig av lappen. Vilka spel har du tänkt lägg

Måste bygga upp ett kapital och det vill jag göra fort. Därav är det Brasilien, Colombia och Argentinska ligan som jag ska spela på. BLGM på en, över 2.5 på dem andra. Spelar som alltid enbart på känsla. Det är en fråga om målvaktsspel. Har varit med om 9 skott på mål från bäggen lagen med 1-0 i 88e minuten, inget mer. Och då har oddset på över 2.5 mål varit 1.85. Samtidigt har jag tagit över 2.5 på ett lag med 2.80 i odds. 3 skott på mål - 3 mål.

Jag har förlorat väldigt ofta på s.k ”säkra matcher,” så har ändrat approach och det är ganska ofta det går vägen. Väljer att inte säga mer än såhär då jag är säker på en rådiss.
Citera
2023-04-24, 21:51
Medlem
Citat:
Måste bygga upp ett kapital och det vill jag göra fort. Därav är det Brasilien, Colombia och Argentinska ligan som jag ska spela på. BLGM på en, över 2.5 på dem andra. Spelar som alltid enbart på känsla. Det är en fråga om målvaktsspel. Har varit med om 9 skott på mål från bäggen lagen med 1-0 i 88e minuten, inget mer. Och då har oddset på över 2.5 mål varit 1.85. Samtidigt har jag tagit över 2.5 på ett lag med 2.80 i odds. 3 skott på mål - 3 mål.

Jag har förlorat väldigt ofta på s.k ”säkra matcher,” så har ändrat approach och det är ganska ofta det går vägen. Väljer att inte säga mer än såhär då jag är säker på en rådiss.
Varför vill du inte beräta vilka lag du ska spela på🤣
Citera
2023-04-24, 22:01
Medlem
Citat:
Varför vill du inte beräta vilka lag du ska spela på🤣

Lagt x2 på al wehda mot Ronaldos al Nassr. Om jag lagt blgm vore det en loss. Har efter det laget Bahia i Serie A Brasilien. Vinner 5000 om den går an.

Tänker dock ta bonusen med och lägga en trippel

Argentina Racing Club över 2.5 mål.

America de Cali i Colombia över 2.5 mål

Bahia Serie A över 2.5

Fullkomligt på måfå.

Al Nassr hade vadå, 1.10 gånger pengarna? Brukar säga att det är en fråga om målvaktsspel. Igen.

1 skott, 1 mål.

Nassr. 9 skott, 25 målchanser, 11 hörnor. Noll
mål.

Spelar aldrig någonsin 1x2. Alldeles för otippat helt enkelt
Senast redigerad av nextlife 2023-04-24 kl. 22:06.
Citera
2023-04-24, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Brynolf
Det är ingen välgörenhet de sysslar med. Kammar du in för mycket vinster så hänger de av dig. Mitt tips för dig är att fimpa all skit.

Mjo, men det besvarade inte frågeställningen.
Citera
2023-04-24, 22:16
Medlem
Citat:
Lagt x2 på al wehda mot Ronaldos al Nassr. Om jag lagt blgm vore det en loss. Har efter det laget Bahia i Serie A Brasilien. Vinner 5000 om den går an.

Tänker dock ta bonusen med och lägga en trippel

Argentina Racing Club över 2.5 mål.

America de Cali i Colombia över 2.5 mål

Bahia Serie A över 2.5

Fullkomligt på måfå.

Al Nassr hade vadå, 1.10 gånger pengarna? Brukar säga att det är en fråga om målvaktsspel. Igen.

1 skott, 1 mål.

Nassr. 9 skott, 25 målchanser, 11 hörnor. Noll
mål.

Spelar aldrig någonsin 1x2. Alldeles för otippat helt enkelt

Riktigt svåra. Jag tror inte du får in en enda av dom. Men hoppas du vinner..
Citera
2023-04-24, 22:19
Medlem
Hade jag ägt ett spelbolag hade du fått satsa hela huset på den kupongen.😃
Citera
2023-04-24, 22:19
Medlem
Citat:
Riktigt svåra. Jag tror inte du får in en enda av dom. Men hoppas du vinner..

Lol. En ända. Förlorar till 90% på en av tre. Vore det mer än så är det ett kastrofalt val utav lapp. Målvaktsspel, målvaktsspel, målvaktsspel.
Citera
2023-04-24, 22:20
Medlem
Citat:
Hade jag ägt ett spelbolag hade du fått satsa hela huset på den kupongen.😃

Hade jag också sagt ^^ men det skulle aldrig ske. En röding är inte så mycket ändå. Har dessutom en röding över pga bonusen jag kan lägga på en säkrare slip vilket är planen.
Citera
2023-04-24, 22:20
Medlem
Citat:
Lol. En ända. Förlorar till 90% på en av tre. Vore det mer än så är det ett kastrofalt val utav lapp. Målvaktsspel, målvaktsspel, målvaktsspel.

Jag menar inte att vara taskig, missförså inte mig. Men den är mycke svår
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in