2023-04-23, 23:44
Medlem
Sillsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inpersona
Bara det faktum att du sätter likhetstecken mellan att skapa musik och ”göra karriär” gör dig exakt till den typ av person som Nordpolen inte vill nå ut till.

Har inte sagt ett pip avseendes någons eventuella vilja att göra karriär eller ej. Men nu släpper vi denna diskussion, det är inte vad tråden handlar om. Någon har nämnt Carolina Gynning det skulle jag nog hellre ifrågasätta.
Citera
2023-04-23, 23:44
Medlem
Bella Nilsson "Think Pink"

Sopdrottningen som gjorde kometkarriär som årets företagare och kvinnor kan och sånt skit.

Sedan uppdagas att allt var bara bedrägerier och att hon dumpat 1000-tals ton med sopor i hela mellansverige.

Vilken kraschlandning🤣🤣
Citera
2023-04-23, 23:46
Medlem
Sillsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Nja det vette fasen. Han har väl etsat sig fast förr evigt. Så här i efterhand med tio års perspektiv och att han numera tycks leva ett välordnat stabilt familjeliv börjar jag nästan luta över åt att han summa sumarum lyckades pressa ut ganska mycket ur att ha varit med en säsong i ett tv-program.

Allt var väl inte fullt så smickrande men för en vanlig grabb från Gällivare är det ju inte helt enkelt att uppleva mer rock n roll på annat sätt.

När han är 70 kommer nog både han och övriga delen av den jämnåriga befolkningen mest le lite åt hans upptåg.

Det har du faktiskt rätt i. Speciellt om man som sagt som jag dessutom kommit att tänka på Anton. Antar att du gillar hans alster?
Citera
2023-04-23, 23:50
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
En annan kan ju vara Tobey Maguire. Han verkar ju fått rejäl hybris och var en skitstövel och trodde han var Gud. Sedan när det blev känt hur han var som person blev det inga större roller längre.

En karriär som varade från 1989 till 2014, varav från 1997 och "The Ice Storm" som ett stort namn ...

Då kan man knappast säga att han försvann lika snabbt som han dök upp. En respektabel karriär.

Visserligen ett över 6 år långt uppehåll från större produktioner, men nu verkar han vara på G igen.

Var det hans personlighet som höll honom borta, eller var det att han inte fick intressanta roller?

På klipp har han sett lite härjad ut och den pojkaktiga looken har gått förlorad ...

Det var nåt med poker och olämpligt uppförande. Men inget direkt allvarligt?

Tvivlar inte på att han fortfarande kan få till det med sin förmåga.

Han har i alla fall inte retirerat till B-träsket som många andra stjärnor.
Citera
2023-04-23, 23:53
Medlem
InteMassmedias avatar
Han som sjöng "Du är så vacker utan spackel" som syntes på Voxpop circa 1998 är väl ett prime example.
Citera
2023-04-23, 23:56
Medlem
BombaySaphires avatar
Tråd finns redan sedan några år tillbaka. Högst upp i detta forum.
Citera
2023-04-23, 23:56
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteMassmedia
Han som sjöng "Du är så vacker utan spackel" som syntes på Voxpop circa 1998 är väl ett prime example.

Joakim Hillson.
Ja, han bara försvann. Någon som vet vart han tog vägen?
Citera
2023-04-24, 00:02
Medlem
InteMassmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Joakim Hillson.

Efter en snabb spotify-sökning så såg jag att han jag tänkte på hette Martin.
Han kanske fick gonorré.
Citera
2023-04-24, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
stacka bo

anki bagger

Johan Renck/Stakka bo har ju varit väldigt framgångsrik och är fortf igång, men du kanske bara tänkte på musikkarriären på 90-talet?

Försökte hitta en minidokumentär om 80-tals synthband som fick en hit. Och efter det livnärt sig på att spela playback på Brasilianska köpcenter och liknande. Resten av världen vet inte att dom existerar.
Men hittade den inte //
Citera
2023-04-24, 00:15
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Joakim Hillson.

Googlade lite och tydligen var han med och drev en restaurang, flötet Grill & Bar i Nynäshamn. Verkar vara stängd nu
Citera
2023-04-24, 00:34
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteMassmedia
Efter en snabb spotify-sökning så såg jag att han jag tänkte på hette Martin.
Han kanske fick gonorré.

Jag tänkte också på Martin först.

Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Googlade lite och tydligen var han med och drev en restaurang, flötet Grill & Bar i Nynäshamn. Verkar vara stängd nu

Oj då. Det var trist.
Citera
2023-04-24, 00:36
Medlem
-Andreas-s avatar
'Tusse'.
Vart tog den vägen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto