Citat:
Ursprungligen postat av
heggenes
Alla 8 riksdagspartier står bakom att det ska bli olagligt att förneka Förintelsen.
https://www.svd.se/a/on8nEj/utredning-forneka-forintelsen-ska-bli-olagligt
Rent principiellt tycker jag inte man ska lagstifta om åsikter, men i detta fall känns det självklart. Det handlar om att vissa personer skymfar världens värsta folkmord genom tiderna, ungefär som att pissa på en grav. Ska givetvis inte vara tillåtet.
Diskutera vad detta innebär för detta delforum. Stängs det?
Stänga ..flyttar dom inte bara servern i det läget -Föreslår Gaza Remsan ... Kanske vi får se omdömet Hets mot Ockupationsmaten ... om vi nu skall snacka Yttrandefrihet
Tar ut svängen lite till innan det är för sent Var på TV ett program om oliktänkare i USA det finns där oliktänkare
En högerextrem i Montana som höll sig undan.
Aee hh .. vete fan detta med Förintelsen fanns 4 miljoner i Tyskland 30 talet Hitler gasade 5 .Efter fanns det 6 kvar
För övrigt har det gått inflation I numerären får se när siffran når 7 - 8 miljoner A.H gasade
Har aldrig fattat varför vi är inblandade i detta vad jag vet har inga Judar gasats i Sverige. Kan puckona se till vi inte är med i det kriget dom håller på fumla in oss i slipper vi gasa dom nästa gång också. Som Bögen i Ukraina håller på att fumla ihop
Vidare är det så att det strök med 20 miljoner Ryssar vilket förbises .. Mest synd om Juden
Armenier .. zigenare fortfarande mest synd om Juden.
Visst det var ett monumentalt Svineri att industriellt Mörda Människor men Sverige var inte med i Matchen i allt väsentligt .
Jag yrkar att vi sätter ett
slutdatum När vi får glömma det som
ALDRIG HAR HÄNT HÄR
Vill inte se kadaver på TV som andra i andra länder har mördat för 70 år sedan .. NOT INTERESTED Hemskt Väck med det Eller " VI varnar för starka Bilder "
Jobba på en Polarisering blir folk bara förbannade så går det åt h..e här också.