• 1
  • 2
2023-04-19, 07:07
Medlem
Fox News måste betala 8 miljarder för lögnerna om valet, det kostar på att sprida lögner.
https://www.expressen.se/nyheter/mas...erna-om-valet/
2023-04-19, 07:15
Medlem
Fox new är underbara, dom står numera för frihet och sanning! Klart sekten ska försöka stämma dom som dom även gjort med Trump. Vidriga och så uppenbart hur dom stämmer folk som går ut med all för mycket sanning. Då panikar de patetiska parasiterna
2023-04-19, 07:19
Citat:
Ursprungligen postat av sveavegen
Fox News måste betala 8 miljarder för lögnerna om valet, det kostar på att sprida lögner.
https://www.expressen.se/nyheter/mas...erna-om-valet/

Jättebra att förrädarna på Fox åkte dit. 8 miljarder är nog lagom för att markera mot Trump och alla de andra som var involverade i kuppförsöket, Fox ljugande var ju en starkt drivande kraft i statskuppen.

Även bra att Fox oreserverat erkände att de spridit lögner för att påverka valresultatet.
Senast redigerad av hillsongsweden 2023-04-19 kl. 07:23.
2023-04-19, 07:33
Medlem
VetVemDuArs avatar
Det är fint att extremhögern börjar få stå till svars för sina flagranta lögner och konspirationsteorier.
Det börjar ljusna på himlen. Inte en dag för tidigt!
2023-04-19, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
Jättebra att förrädarna på Fox åkte dit. 8 miljarder är nog lagom för att markera mot Trump och alla de andra som var involverade i kuppförsöket, Fox ljugande var ju en starkt drivande kraft i statskuppen.

Även bra att Fox oreserverat erkände att de spridit lögner för att påverka valresultatet.

Tror det inte är så kännbart för Fox News, som drar in mångdubbelt med dollarmiljarder.

Donald Trumps favorit kanal också, men Trump vänder väl kappan efter vinden.
2023-04-19, 07:36
Medlem
VetVemDuArs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friinuet
Fox new är underbara, dom står numera för frihet och sanning! Klart sekten ska försöka stämma dom som dom även gjort med Trump. Vidriga och så uppenbart hur dom stämmer folk som går ut med all för mycket sanning. Då panikar de patetiska parasiterna
Haha, så du inser inte att det är i själva verket du själv som är en del av en lögnaktig sekt, trots att din sektledare medger det?

Ja, då är man verkligen indoktrinerad, stackars sate.
2023-04-19, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VetVemDuAr
Haha, så du inser inte att det är i själva verket du själv som är en del av en lögnaktig sekt, trots att din sektledare medger det?

Ja, då är man verkligen indoktrinerad, stackars sate.

Menar du Tucker Carlsson nu eller?

Jag skrev dom är numera på mänsklighetens sida. Förut va dom ju manipulerade av Globalist sekten likadant som vänstern. Och klart som fan jag samtidigt har tanke som är det också endel av spelet.
Man vet aldrig

Dom verkar uppenbarligen se den stora faran med globalisterna nu iallfall. Bättre sent änn aldrig.
2023-04-19, 07:46
Medlem
VetVemDuArs avatar
Citat:
Menar du Tucker Carlsson nu eller?

Jag skrev dom är numera på mänsklighetens sida. Förut va dom ju manipulerade av Globalist sekten likadant som vänstern. Och klart som fan jag samtidigt har tanke som är det också endel av spelet.
Man vet aldrig

Dom verkar uppenbarligen se den stora faran med globalisterna nu iallfall. Bättre sent änn aldrig.
Jag förstår. Att ljuga och konspirera är för dig att vara på mänsklighetens sida.
Det låter väldigt sekteristiskt.
Senast redigerad av VetVemDuAr 2023-04-19 kl. 07:49.
2023-04-19, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VetVemDuAr
Jag förstår. Att ljuga och konspirera är för dig att vara på mänsklighetens sida.
Det låter väldigt sekteristiskt.

Hur mycket får du betalt av sejkten? Du måste jobba för dom eller så är du AI.
2023-04-19, 08:26
Moderator
Gromguttens avatar
Fox betalar nu 8 miljarder før att slippa att hela røvarbandet skall säga att de visste. Inkl gamlingen. De kom billigt undan.
2023-04-19, 08:57
Medlem
testpatrullens avatar
Citat:
Hur mycket får du betalt av sejkten? Du måste jobba för dom eller så är du AI.

Man behöver inte ha betalt för att leva i en annan verklighet än vad du verkar göra. Du är rätt unik i din syn på vad som är sant och inte.
Motvillig1.2s avatar

Moderatormeddelande

Postat av Motvillig1.2 2023-04-19, 08:57
Moderator
Finns substantiell tråd om denna och relaterade rättsfall här:
(FB) Dominion, smartmatic m flera stämmer över 150 personer
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto