Citat:
Ursprungligen postat av
jymdjaket
Är det 90% istället för 100% effektivt så är det värt ändå.
Efter ett tag när alla har sin privata AI som man "tunat" till ens egna preferenser, då kommer ingen längre att skriva själva någonstans på nätet. Det kommer vara personliga AI:s alltihop. Det kommer inte heller att gå att se någon skillnad, alla stavar rätt och har övertygande argument för sin sak, även om ståndpunkterna är totalt motsatta.
Så varför kämpa emot när man istället kan följa strömmen? Det kanske är en bättre lösning.