2006-07-25, 02:53
Medlem
Ralfons avatar
Första gången jag och min flickvän träffades privat (kände henne sedan tidigare alltså) var hemma hos mig. Vi tittade på en tafflig svensk film, sen gick vi in på mitt rum.

Hon var sjuk och trött, så hon lade sig på sängen med ansiktet in mot väggen. Jag vågade knappt lägga mig jämte, så jag halvsattlåg på sängkanten och strök hennes hår...

...det var tider det, blir ju nästan lite sentimental...nåja, till kyssen.
Den skedde dagen efter på vår andra träff, det var hemma hos mig. Vi hade sms:at om kyssar och jag förde det på tal (var för blyg första träffen) och sedan var det dags. Det blev lite konstig stämning, typ "jaha, nu kysser vi varandra då". SÅ jag böjde mig framåt och gjorde det. Smack sa det, men det var nog inte min bästa kyss direkt. Mysigt i alla fall

Detta hände sig alltså för ett antal år sedan när man var ung och blyg
Citera
2006-07-25, 14:01
Medlem
15 år hemma hos en gemensam kompis till min dåvarande flickvän.. var ensamma där.. hon gick o la sig i sängen, jag gick efter.. o hon sa att jag skulle lägga mig bredvid.. sen la jag mig över henne och grovhånglade ett bra tag
Citera
2006-07-25, 19:01
Medlem
Va me en über söt tjej :P Hon ringde och sa att hon ville ha mig hos henne mitt på morgonen då det va skola dagen efter. Så jag for dit och började prata massa sen myste vi lite och såg på tv.. Sen började vi brottas lite sen fick vi grymm ögonkontakt och då vare inte läge att banga! Vilken känsla Det va en fjärli men senare så trappades det upp
Citera
2006-07-25, 20:24
Medlem
kasstkniws avatar
Tjena!

Sött.

Men,

http://www.flashback.org/showthread.php?t=257413
Citera
2006-07-25, 20:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kasstkniw
Tjena!

Sött.

Men,

http://www.flashback.org/showthread.php?t=257413
Frågan var väl inte likadan ?
Frågan Madfuk ställde var väl när under datingstadiet första kyssen kom.
Citera
2006-07-25, 21:09
Medlem
p2xs avatar
På en storstadsfest när ja va 15 år. En kompis hade med sig en tjejkompis som ja tyckte såg rätt ok ut. Hon verka nog inte spec intresserad av mig i första taget.

Nåja efter en stund satte jag mig bredvid henne. Minns att hon fråga mig om jag ville ha hennes äckliga häxblandning. Ja svepte allting. Sen kysstes vi.

Minns att jag tänkte, "ahaa är det såhär det känns"
Citera
2006-07-25, 21:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av p2x
På en storstadsfest när ja va 15 år. En kompis hade med sig en tjejkompis som ja tyckte såg rätt ok ut. Hon verka nog inte spec intresserad av mig i första taget.

Nåja efter en stund satte jag mig bredvid henne. Minns att hon fråga mig om jag ville ha hennes äckliga häxblandning. Ja svepte allting. Sen kysstes vi.

Minns att jag tänkte, "ahaa är det såhär det känns"
Vart i den där texten dejtade ni ?
Citera
2006-07-25, 21:18
Medlem
p2xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jakobsson_
Vart i den där texten dejtade ni ?

Vi dejtade inte nånstans i texten.. Tror jag inte riktigt läste din frågeformulering...
Citera
2006-08-20, 16:32
Medlem
Jag var 16, vilket var ganska segt tyckte jag.

Var på en fest hos en polare med 30 pers kanske.
Har aldrig haft problem att snacka me tjejer, det var bara så att hånglet och knullandet aldrig blev av. (just då)

Full som ett ägg så började jag snacka med någon halvrisig donna och av någon anledning så fick vi för oss att gå ut i trapphuset.
Där började vi råhångla, vilket jag ansåg som bra just då (då jag insåg att jag inte var en fjolla längre)
Efter några minuter gick jag utan att tänka på det, ner till 2an å började pilla på hennes muff. Vilket jag inte borde ha gjort, visst hon var rakat vilket jag uppskattade men grannarna var nog inte lika glada.
Kärringen stönade som en stucken gris, å jag "glad i hågen" fortsatte att ännu mer.
Så där satt vi, i trapphuset, hon stönade så en granne tillslut klampade fram till oss( i gestapo-anda) och puttade bort henne från mig.

Jag minns inte vad hon hette, hur hon såg ut eller vad som hade hänt om jag inte hade pillat henne på fittan, Men fan va glad jag var när det var "överstökat".
Citera
2006-08-20, 18:52
Medlem
Jag var väl runt 8-9 år, och var fortfarande hos en dagmamma om dagarna. Där brukade en 12-13årig tjej också vara, jag vet inte riktigt varför, men hursomhelst så satt vi i en garderob och låtsades leka någon slags lek, kommer inte riktigt ihåg men dom andra barnen öppnade garderobsdörren ibland och då skakade vi hand. Så fort dörren stängdes så hånglade vi som fan tills de andra barnen skulle se oss skaka hand eller något i den stilen igen. Lekte den leken flera gånger faktiskt, jag tror att hon på nått sätt utnyttjade mig, typ övade sig på att kyssas eller något. Inte för att jag hade något emot det förstås.

Kan tillägga att tjejen idag är en riktigt het blondin i 20årsåldern. Fast nu får man inte kyssas något med henne tror jag..
Citera
2006-08-20, 20:23
Medlem
Runt tio år gammal var jag och det var det äckligaste jag gjort. Nu har jag dock ändrat uppfattning som tur är
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in