2006-07-25, 01:52
Medlem
Strifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Packan
Emma Andersson är inte helt omöjligt heller, även om jag intalar mig själv att hon skriver bättre än sådär
Hoppas för vår skull att hon inte gör det. :smart:
Citera
2006-07-25, 01:53
Avslutad
haha fan vad roligt ;D

Vad är det för kändis du utger dig att vara då? Det här var ju hur ballt som helst hehe!
Citera
2006-07-25, 01:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Strife
Hoppas för vår skull att hon inte gör det. :smart:

Amen brother! Amen!
Citera
2006-07-25, 01:58
Medlem
Marulks avatar
Det är Linda Rosing, hon knullar vad helst nu när fadde är och kommer förbli arbetslös i all evighet efter hans uttalanden. Dessutom sa han i en intervju att han hoppades dom kunde leva på Lindas inkomster från "den nakna sanningen" boken.

Linda i sin tur tur är en snyltande hora och har absolut ingen lust att försörja någon annan. Om 10 år är hon modell för playboy och lever i San Tropez, som hon sade för ett halvår sedan. För att komma dit behöver hon bjuda ut sig för någon annan eftersom hon alrig kommer dit av egen kraft.

Trådskaparen, vem utgav du dig för att vara ? Så mycket kan du väl berätta åtsminstonde.
Citera
2006-07-25, 02:00
Medlem
Fan vad fräckt! Spinn vidare på det hela. Får du några vågade bilder så kan du säkert tjäna en hacka på dom. Har fått för mig att skvaller pressen betalar bra

Men hon kanske vill ha lite bilder av dig med... hur gör du då? Nå på FB kanske är grym på att förfalska. Men då måste man ju veta vem du utger dig för att vara.

Keep on going!

Edit: Jag tror det är Båten Anna... hon är C-kändis och har säkert spelats i TV. Mailen har du säkert fått från hennes lunar.
Citera
2006-07-25, 02:08
Medlem
Fasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollondroppe
Det enda jag kan säga är att hon är en sån där C-kändis från TV. Snygg är hon i alla fall.

Nalle Knutsson?
Carolina Gyhning?
Linda Rosing?
Jessica Lindgren?
Citera
2006-07-25, 02:11
Medlem
carass avatar
jag gissar på linda eller olinda. de enda c-kändisar som är tillräckligt dumma i huvudet för att gå på dina mail/chat. men som nån sa tidigare det kan ju vara nån som driver med dig
Citera
2006-07-25, 02:25
Medlem
will plays avatar
amy diamond? hon e ju föfaan 12. knappast hon.
tror inte på linda rosing heller. säkert någon helt okänd, som var med i 2 avsnitta av "baren" eller nåt.
Citera
2006-07-25, 02:44
Medlem
Ralfons avatar
Någon från Ordjakten eller liknande, bergis. Vad heter den blonda slanka, Anki..?

Eller tja, kan ju va nån dokis, men det vore lite mindre roligt...

Fast antagligen måste damen i fråga inte vara alltför världsvan, såvida du inte mailar från typ kändsångaresnamn@kändsångaresnamn.se..?
Citera
2006-07-25, 02:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Faster
Nalle Knutsson?
Carolina Gyhning?
Linda Rosing?
Jessica Lindgren?

Ja Nalle måste det vara!
Citera
2006-07-25, 14:46
Bannlyst
Underbar tråd. Kan knappt vänta på slutresultatet.
Citera
2006-07-25, 15:19
Medlem
lanafishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kupsan
Vi har fått en ledtråd, att hon är en C-kändis från TV. Och på direkten kommer det två förslag upp, Linda Bengtzing och Amy Diamond, båda sångare

Har inte Bengtzing varit med i typ Fame eller något sådant? Sen har hon varit programledare i Ordjakten också, så från TV är hon visst "känd".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in