2006-07-25, 00:47
Medlem
Jag har mailat en kändisbrud och jag har använt en falsk mailadress. Hon tror att jag är en känd manlig sångare och hon har svarat på mina mail. Jag har skrivit att jag tycker hon är snygg och sexig. Här kommer urdrag från hennes sista mail.

Du måste förstå att jag känner likadant. Fattar du det!! Det här är ju sjukt!

Kommer du till storstan snart så att vi kan ses? Gör det snälla, snälla...... One night with me, liksom.... Du blir inte besviken, jag lovar!!!!

Fan, jag är ju inte klok....asgarv...du har tjej va? Skiter jag i förresten!!! Du snackade om bilder. Vad tyckte du om det jag skickade? Jag ser lite sur ut, eller? Om du ber snällt så får du mer. MYCKET MER!!!! Hahahah!!!!

Allvarligt...jag känner jävligt mycket för dig nu. Pallra dig hit nu snart så vi kan träffas. MMMMMmm...jag tittar på dig nu...så jävla läcker....

Men nu undrar jag vad som kan hända om jag fortsätter med det här. Det var liksom bara ett skämt men hon verkar helt seriös. Men jag vill ju se mer också.

Vad skulle ni ha gjort?
Citera
2006-07-25, 00:49
Medlem
palefaces avatar
om detta nu stämmer skulle jag såklart ha lagt upp bilderna fort som fan här på fb
Citera
2006-07-25, 00:50
Medlem
Packans avatar
Det kan faktiskt vara så att det är hon som driver med dig (om du nu har skickat dessa mail och inte driver med oss).

Testa att smöra lite mera och posta sedan bilderna här!
Citera
2006-07-25, 00:52
Medlem
Nirps avatar
Jupp, upp med bilderna direkt!

Vid närmare eftertanke kanske du borde vänta med bilderna tills du fått lite nakenbilder, sen slänger du upp dem här! Annars lär det ju hamna i tidningarna att en FB-are lurade en kändis.

Kan du skicka PM med namnet på kändisen du mailar med? Sjukt intresserad av det här!
Citera
2006-07-25, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Packan
Det kan faktiskt vara så att det är hon som driver med dig (om du nu har skickat dessa mail och inte driver med oss).

Testa att smöra lite mera och posta sedan bilderna här!

Hon har skickat bilder men det var helt vanliga. Om hon driver med mig så får hon väl det då. Hon tar en risk i så fall tycker jag.
Jag kan inte lägga ut några bilder här för då strider jag väl mot någon lag.
Citera
2006-07-25, 00:54
Medlem
palefaces avatar
ja vafan släng upp lite bevis nu så man ser om du sitter o driver med oss eller inte
Citera
2006-07-25, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nirp
Jupp, upp med bilderna direkt!

Vid närmare eftertanke kanske du borde vänta med bilderna tills du fått lite nakenbilder, sen slänger du upp dem här! Annars lär det ju hamna i tidningarna att en FB-are lurade en kändis.

Kan du skicka PM med namnet på kändisen du mailar med? Sjukt intresserad av det här!

Det enda jag kan säga är att hon är en sån där C-kändis från TV. Snygg är hon i alla fall.
Citera
2006-07-25, 00:56
Medlem
Packans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollondroppe
Det enda jag kan säga är att hon är en sån där C-kändis från TV. Snygg är hon i alla fall.

Är det någon som vi kan tänkas känna till?
Citera
2006-07-25, 00:57
Medlem
Ben Hogans avatar
Citat:
Jag har mailat en kändisbrud och jag har använt en falsk mailadress. Hon tror att jag är en känd manlig sångare och hon har svarat på mina mail. Jag har skrivit att jag tycker hon är snygg och sexig. Här kommer urdrag från hennes sista mail.

Du måste förstå att jag känner likadant. Fattar du det!! Det här är ju sjukt!

Kommer du till storstan snart så att vi kan ses? Gör det snälla, snälla...... One night with me, liksom.... Du blir inte besviken, jag lovar!!!!

Fan, jag är ju inte klok....asgarv...du har tjej va? Skiter jag i förresten!!! Du snackade om bilder. Vad tyckte du om det jag skickade? Jag ser lite sur ut, eller? Om du ber snällt så får du mer. MYCKET MER!!!! Hahahah!!!!

Allvarligt...jag känner jävligt mycket för dig nu. Pallra dig hit nu snart så vi kan träffas. MMMMMmm...jag tittar på dig nu...så jävla läcker....

Men nu undrar jag vad som kan hända om jag fortsätter med det här. Det var liksom bara ett skämt men hon verkar helt seriös. Men jag vill ju se mer också.

Vad skulle ni ha gjort?

Lägg upp bilderna här sen.
Citera
2006-07-25, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paleface
ja vafan släng upp lite bevis nu så man ser om du sitter o driver med oss eller inte

Jag driver inte. Möjligen att hon driver med mig. Men ni kan testa själv. Såna där brudar njuter av uppmärksamhet och det är lätt att hitta deras mail.
Citera
2006-07-25, 00:58
Medlem
systems avatar
Citat:
Fler ledtrådar, tack.
Citera
2006-07-25, 01:00
Medlem
Packans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av system
Fler ledtrådar, tack.

Jag ger mig fan på att det är Amy Diamond
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera