2006-07-29, 15:43
Medlem
redbull72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skg
Jag tror på dig ollondroppe!

Lyssna inte på de andra här!

Kikar läget i tråden lite senare, måste bara ut och rasta min femtusenhästars Porschelimousin som jag precis köpt av Gustav Vasa först..

Ciao.
VA! Sålde han den till dig? JAG skulle ju få köpa den!
Citera
2006-07-30, 22:29
Medlem
Roobans avatar
Så hur går det ollondroppe, har du fått ngt svar än? Om inte så har hon väl antagligen avslöjat dig och du kan du lika gärna berätta för oss vem hon är!

Om hon nu var den hon utgav sig för att vara
Citera
2006-07-30, 23:00
Medlem
-Q-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redbull72
VA! Sålde han den till dig? JAG skulle ju få köpa den!
Sorry, men skg la ett bud jag inte kunde låta bli, way över din leage.

Mvh Gustav Vasa
Citera
2006-07-31, 03:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ollondroppe
Jag testade med flera olika brudar innan jag fick napp på henne. Vad är det som är så svårt att tro? Testa själv istället och dela med er.
Om hon svarar igen så lovar jag att dela med mig av det.

Alla här är jätteimponerade av din bedrift och vill helst av allt avslöja din verksamhet/ta "din" brud ifrån dig om du avslöjar vem det är. Nej, jag/du(?) är inte paranoid.
Citera
2006-07-31, 13:46
Bannlyst
attention whore.. kan inte någon låsa tråden och inte öppna tills trådskaparen lägger ut bilderna.
Citera
2006-07-31, 19:38
Medlem
Shit, vad håller ni på med?

Inte konstigt att killen inte skriver nåt mer i tråden om ni ska hålla på och jiddra var trettionde sekund med ett konstant överanvändande av det jävligt cybercreddiga ordet attentionwhore (för övrigt är det helt obegripligt att såna lama jävla termer skapas för att nybörjare ska känna sig utanför och de riktiga ärkenördarna för en gångs skull ska få känna att de tillhör en subkultur).

Är ni så jävla uttråkade och sysslolösa så att ni inte kan hålla er till tåls i två dagar innan ni börjar befläcka forumet med era tomma smädelser? Det är ju fan ert fel att han får så här mkt jävla attention i första läget,
inga inlägg - ingen tråd.

Sluta tjata för fan, kommer det något mer så gör det, annars försvinner ju den jävla tråden av sig själv.
Citera
2006-07-31, 19:45
Medlem
Krukväxts avatar
Om han har bilder tror jag allas tjat och dumma kommentarer gör att han överväger att lägga ut dom ännu mer, så att han kan sätta alla på plats.
Låter det rimligt?
Citera
2006-07-31, 19:45
Medlem
Tacoritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flasher
Shit, vad håller ni på med?

Inte konstigt att killen inte skriver nåt mer i tråden om ni ska hålla på och jiddra var trettionde sekund med ett konstant överanvändande av det jävligt cybercreddiga ordet attentionwhore (för övrigt är det helt obegripligt att såna lama jävla termer skapas för att nybörjare ska känna sig utanför och de riktiga ärkenördarna för en gångs skull ska få känna att de tillhör en subkultur).

Är ni så jävla uttråkade och sysslolösa så att ni inte kan hålla er till tåls i två dagar innan ni börjar befläcka forumet med era tomma smädelser? Det är ju fan ert fel att han får så här mkt jävla attention i första läget,
inga inlägg - ingen tråd.

Sluta tjata för fan, kommer det något mer så gör det, annars försvinner ju den jävla tråden av sig själv.

Om han hade talat sanning och kanske gått ut med en BILD eller ett NAMN hade folk reagerat annorlunda.
Om jag hade ljugit ihop en historia att jag hade träffat en snygg kändis och eventuellt kunde få tillgång på nakenbilder skulle jag iaf fixa fram en liten bild eller avslöja vad hon heter. Om han ändå lägger ut mailen här varför inte skriva vad hon heter?
Citera
2006-07-31, 23:08
Medlem
MrBettys avatar
Hörru ditt jävla ollon sig vem det är då
Citera
2006-08-01, 10:00
Medlem
blejsers avatar
Förstår inte varför folk som gnäller ens sitter kvar i tråden..
Passar det inte så finns det tusentals andra trådar som ni kan få bilder på nakna kändisar eller bara allmänt nakna bilder.

Så dra in snoken i gylfen igen eller klicka er vidare till porravdelningen.
Citera
2006-08-01, 10:03
Bannlyst
Som jag skrev innan: Varför ska det vara så j-kla svårt att klämma fram ett namn???
Citera
2006-08-01, 10:10
Medlem
Och jag känner President bush personligen... motbevisa det om ni kan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in