Citat:
Ursprungligen postat av flasher
Shit, vad håller ni på med?
Inte konstigt att killen inte skriver nåt mer i tråden om ni ska hålla på och jiddra var trettionde sekund med ett konstant överanvändande av det jävligt cybercreddiga ordet attentionwhore (för övrigt är det helt obegripligt att såna lama jävla termer skapas för att nybörjare ska känna sig utanför och de riktiga ärkenördarna för en gångs skull ska få känna att de tillhör en subkultur).
Är ni så jävla uttråkade och sysslolösa så att ni inte kan hålla er till tåls i två dagar innan ni börjar befläcka forumet med era tomma smädelser? Det är ju fan ert fel att han får så här mkt jävla attention i första läget,
inga inlägg - ingen tråd.
Sluta tjata för fan, kommer det något mer så gör det, annars försvinner ju den jävla tråden av sig själv.
Om han hade talat sanning och kanske gått ut med en BILD eller ett NAMN hade folk reagerat annorlunda.
Om jag hade ljugit ihop en historia att jag hade träffat en snygg kändis och eventuellt kunde få tillgång på nakenbilder skulle jag iaf fixa fram en liten bild eller avslöja vad hon heter. Om han ändå lägger ut mailen här varför inte skriva vad hon heter?