2006-07-27, 11:00
Medlem
Valnirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollondroppe
Ok. Jag skiter väl i det här då.
Bra.
Citera
2006-07-27, 11:17
Medlem
Sotarmurres avatar
Ifall du säger att du ska skita i det istället för att säga vem det är så blir inte din trovärdighet större precis..
Citera
2006-07-27, 13:59
Medlem
Rauzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blejser
Sovit bakom flötet inatt?
Han sa aldrig någonting om att han hållt kontakt över fb, bara att han gett alla oss trådföljare falska förhoppningar.
Nähä?
Vad menas med det här då, hävdar du?
Oavsett...menlöst inlägg.

"Jag vet inte hur pass kändistätt det är här men jag tvekar på att dom som finns här kommer skicka nakenbilder till dig."
Citera
2006-07-27, 14:40
Medlem
Miss_DXMs avatar
Citat:
Ok. Jag skiter väl i det här då. De flesta verkar ändå inte tro mig. Jag har inte fått några fler svar från henne så det kanske är jag som blev blåst. Men får jag svar så vet jag ju nu då att det är lika bra att inte berätta om det.
Ni som påstår att jag ljuger kan ju förklara vad jag har sagt som skulle varit värt att skryta om.

Jomen nu tror dom säkert på dig...
Citera
2006-07-27, 14:44
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ok. Jag skiter väl i det här då. De flesta verkar ändå inte tro mig. Jag har inte fått några fler svar från henne så det kanske är jag som blev blåst. Men får jag svar så vet jag ju nu då att det är lika bra att inte berätta om det.
Ni som påstår att jag ljuger kan ju förklara vad jag har sagt som skulle varit värt att skryta om.

Men du, du förstår väl att folk (inkl mig) åtminstone vill veta namnen? Tråden blir ju tämligen ointressant annars.
Citera
2006-07-27, 15:00
Medlem
FreddeCMs avatar
Citat:
Skryta? Vad tjattrar du om?
Det handlar inte om det kompis, det handlar om uppmärksamhet.
Så du gör rätt i att skita i det här. Men visst, uppmärksamhet har du fått men på ett negativt sätt. Det som är kul med ditt inlägg är inte bara din nu ökända okunnighet i disskutioner utan även att man faktiskt kan läsa sig till att du har ljugit hela tiden.

Så bravo
Citera
2006-07-27, 15:11
Medlem
plast_i_gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rauz
Nähä?
Vad menas med det här då, hävdar du?
Oavsett...menlöst inlägg.

"Jag vet inte hur pass kändistätt det är här men jag tvekar på att dom som finns här kommer skicka nakenbilder till dig."

Oj vad det brakas om ett inlagg.

Titel.
Jag driver med en kandis.
Min kommentar.
Nej det gor du inte. Du driver med oss och jag vet inte om det finns nagra kandisar har.

Okej?

Be mig inte forklara varfor jag skrev som jag skrev klockan 2(?) pa natten.
Citera
2006-07-27, 15:11
Medlem
Geils avatar
Om han inte driver med oss så är han ju dum i huvudet som skriver om det på ett offentligt forum innan han fått några bilder!
Citera
2006-07-27, 15:16
Medlem
SvaMp_s avatar
han har inte ens sagt vem de tär han driver med?
Citera
2006-07-27, 16:23
Medlem
Citat:
Ok. Jag skiter väl i det här då. De flesta verkar ändå inte tro mig. Jag har inte fått några fler svar från henne så det kanske är jag som blev blåst. Men får jag svar så vet jag ju nu då att det är lika bra att inte berätta om det. .

Ok, när du så , så är det ju ingen som tror dig. Fram med namn nu !!

Ni som påstår att jag ljuger kan ju förklara vad jag har sagt som skulle varit värt att skryta om.[/quote]

Jadu , finns ju en del tomtar här på fb som verkar göra allt för uppmärksammhet
Citera
2006-07-27, 17:31
Medlem
redbull72s avatar
Kanske kändisen han mailar har ringt eller kontaktat den kändis han utger sig för att vara? Sen kan det ju vara så att vissa människor har annat att göra än att sitta o maila hela dagarna, t om kanske har ett jobb? Ge det några dagar/vecka så kanske hon får tid o lust att svara!
Citera
2006-07-27, 17:47
Medlem
polvos avatar
Men herrejävvlar, det här måste vara den mest meningslösa tråden nånsin, vart är den där tjurskalliga moderatorn när man behöver mongot?! Det här är väl ändå ingen tråd att behålla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in