2023-04-15, 13:57
Medlem
Tar du av kläderna så personen har sina underkläder eller låter du din kompis sova med kläderna på?

Om du tar av din väns kläder är det någon skillnad om din vän är av andra könet?

Är det dessutom olagligt att hjälpa sin vän med kläderna av? Det är ju mot dennas godkännande även om du bara ville vara snäll.

Har personen som blev av med kläderna rätt att bli arg?

Hur resonera ni?
Citera
2023-04-15, 14:00
Medlem
NysvenskenAbdullahs avatar
Ta av kläderna?! Är du personens morsa eller vad fan är det frågan om. Sedan fattas väl bara att du skall byta dennes blöjor när du väl är igång.
Citera
2023-04-15, 14:01
Medlem
One2Manys avatar
Jag dumpar hen helt sonika på sängen i framstupa viloläge, ställer eventuellt fram en hink om jag bedömer att det kan vara en bra idé. Sen går jag och lägger mig.

Jag vet inte vad det är för jävla pervon som börjar klä av sin berusade kompis, inget jag hade velat bli utsatt för i samma situation.
Citera
2023-04-15, 14:08
Medlem
hippilis avatar
Tar bara av jacka och skor sedan en hink vid sängen. Kanske lämnar en lapp med texten, ha en underbar morgon 😁
Citera
2023-04-15, 14:12
Medlem
Timoteuss avatar
Kläderna får troligen vara på om det inte är kläder som far illa av att sovas i, typ frack eller smoking. I yngre dagar hade jag kanske orkat klä av några väldigt nära vänner som inte skulle ta illa upp men nu är jag för trött själv. Man sover såpass illa på alkohol att vederbörande förmodligen vaknar till efter ett par timmar och själv tar av sig kläderna.
Hink och ett glas vatten vid sängen.
En tub treo likaså, om jag kan hitta en.
Citera
2023-04-15, 14:23
Medlem
Bassplays avatar
En vän, då hjälper jag av med obekväma kläder och skor, ingen vill sova med jeans.
du kan ju låta bli underkläderna kanske..
Citera
2023-04-15, 14:23
Medlem
sfrges avatar
Det där är en härlig upplevelse att få vakna upp mitt i natten fullt påklädd med jacka och hela kittet, full som en säl och helt uttorkad.
Då känner man sig inte som världens fräschaste person direkt😄.
Senast redigerad av sfrge 2023-04-15 kl. 14:26.
Citera
2023-04-15, 14:27
Medlem
Nej man tar inte av andra människor dess kläder.

Det går inte att sova med kläder på?
Eller vad är tanken hos den som pillar av kläderna på en?
Citera
2023-04-15, 14:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Tar du av kläderna så personen har sina underkläder eller låter du din kompis sova med kläderna på?

Om du tar av din väns kläder är det någon skillnad om din vän är av andra könet?

Är det dessutom olagligt att hjälpa sin vän med kläderna av? Det är ju mot dennas godkännande även om du bara ville vara snäll.

Har personen som blev av med kläderna rätt att bli arg?

Hur resonera ni?

Ta av kläderna på sin kompis som däckat av fylleslag? Är du någon slags psykopatfikus eller vad är det frågan om?

Man slänger ner polaren i sängen/soffan, drar igen dörren, åker hem och ringer nästa dag för att garva åt skiten.
Citera
2023-04-15, 14:30
Medlem
MyJustices avatar
Upplysar henne dagen after . att du inte vill ta hand om henne pga hon drickar sig stupfull.
Nästa gång om det blir en gång . så får hon klara ig själv berättar du
Citera
2023-04-15, 14:36
Bannlyst
Jag är kille och tar alltid av mina tjejkompisars kläder
Citera
2023-04-15, 14:40
Medlem
Zaedrewss avatar
Hmm. Varför bry sig om kläderna? Ska du sätta på personen nattlinne eller? Har personen på sig ett tungt bälte typ som kan skava om den sover så kanske man tar av det. Annars personen får väl fixa sina kläder själv väl den vaknat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in