2023-04-15, 12:27
Medlem
Det var vanligt på högstadiet att någon tjej använde någon killes keps (rätta mig om jag har fel) men vad jag vet var det väl ett sätt att skapa en relation.

Men vad var grejen med det? Jag antar att om tjejen gjorde det var det väl en bra steg i för att få ligga?
Citera
2023-04-15, 13:02
Medlem
Sverighiztans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Det var vanligt på högstadiet att någon tjej använde någon killes keps (rätta mig om jag har fel) men vad jag vet var det väl ett sätt att skapa en relation.

Men vad var grejen med det? Jag antar att om tjejen gjorde det var det väl en bra steg i för att få ligga?

Fan vad sjukt, satt och pratade med en kompis till mig om just detta häromdagen.
Gick på rödebyskolan i högstadiet (ja samma skola och ort som rödebyskotten) och där var detta rätt vanligt förekommande. Väldigt mycket wt på den tiden, Hel, ultima thule, lössnus, söndertrimmade mopeder, tröjor med ylande vargar och örnfjädrar.

De brudarna som hade kepsar från killarna var oftast de som fick barn i första/andra året på gymnasiet sen.
Rätt kul när man såg ett gäng lönnfeta brudar stå i en cirkel ock röka utanför skolan, samtidigt som de vaggade barnvagnarna fram och tillbaka.
Haha ja jävlar.

Nu för tiden har jag hört att det är jävligt mycket blattar som går på rödebyskolan så man undrar hur det ser ut nu för tiden.
Säkert likadant men mycket mer berikat.

Edit: stavfel och missade detaljer
Senast redigerad av Sverighiztan 2023-04-15 kl. 13:06.
Citera
2023-04-15, 17:41
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverighiztan
Fan vad sjukt, satt och pratade med en kompis till mig om just detta häromdagen.
Gick på rödebyskolan i högstadiet (ja samma skola och ort som rödebyskotten) och där var detta rätt vanligt förekommande. Väldigt mycket wt på den tiden, Hel, ultima thule, lössnus, söndertrimmade mopeder, tröjor med ylande vargar och örnfjädrar.

De brudarna som hade kepsar från killarna var oftast de som fick barn i första/andra året på gymnasiet sen.
Rätt kul när man såg ett gäng lönnfeta brudar stå i en cirkel ock röka utanför skolan, samtidigt som de vaggade barnvagnarna fram och tillbaka.
Haha ja jävlar.

Nu för tiden har jag hört att det är jävligt mycket blattar som går på rödebyskolan så man undrar hur det ser ut nu för tiden.
Säkert likadant men mycket mer berikat.

Edit: stavfel och missade detaljer
Var ligger rödebyskolan?
Citera
2023-04-15, 17:50
Medlem
Capryllics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Var ligger rödebyskolan?
Rödebyskolan ligger på Rödebyvägen i Rödeby. Hur sjukt det än låter...
Citera
2023-04-15, 19:53
Medlem
Sverighiztans avatar
Citat:
Var ligger rödebyskolan?

Karlskrona kommun. Annars finns google.
Citera
2023-04-16, 14:51
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capryllic
Rödebyskolan ligger på Rödebyvägen i Rödeby. Hur sjukt det än låter...
Är det något speciellt med den skolan/orten då?
Citera
2023-04-16, 14:54
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Nej det är det inte. Bara att den ligger i Rödeby.
Citera
2023-04-16, 14:56
Medlem
Citat:
Googla skotten i Rödeby.
Citera
2023-04-16, 14:58
Avslutad
Citat:
En trashig bondhåla där uppskattningsvis var tredje väljare röstar på SD, dvs en ort där alla som kan lämnar och aldrig mer tittar tillbaka.
Citera
2023-04-16, 23:28
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Haha ja jävlar.

Jag gissar att brudarna med barnvagnarna är de som befolkar Rödeby. Gissar på att du inte ens hittar en brud som vill ha barn med dig.
Citera
2023-04-17, 10:48
Medlem
Sverighiztans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Jag gissar att brudarna med barnvagnarna är de som befolkar Rödeby. Gissar på att du inte ens hittar en brud som vill ha barn med dig.

Njae de brudarna bor mer i soc-områden med mycket blattar och pundare.
Haha, mitt ex ville bl.a ha barn med mig men hon va lite av ett psycho.

Sen vill jag inte ha några äckliga snorungar heller för den delen.

Gissar på att dina eventuella barn är handikappade av dina gener.
Citera
2023-04-17, 11:23
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Sen vill jag inte ha några äckliga snorungar heller för den delen.

Du låter ju som en vinnare i genlotteriet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in