2023-04-15, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandolol
Är man snygg så spelar det ingen roll öht vad man använder för typ av bilder på datingappar man får hur många likes och matchningar som helst ändå som resulterar i många dejter.

Är man inte snygg så är datingappar bara bortkastad tid och energi. Och även med en välgjord profil och bra bilder som verkligen visar ens livsstil och hobbys blev matchningarna väldigt få och antalet dejter likaså.

Det har gjorts hur många experiment som helst som stöder den teorin.

Exakt.

Tinderexperimenten av incels på incelforum visade tydligt detta.

De tog riktigt snygga män och gjorde allt möjligt med deras profil och bilder.

De satte hakkors på armarna, utgav sig för att vara pedofiler, mördare på rymmen, serievåldtäktsmän, att ha knullat sin minderåriga syrra.

Responsen?

"Spännande", "mystisk", "wanna meet up and we can talk more about it?".

Det är bara att googla på tinder experiments, incel tinder experiments etc så är det bara att se responsen av kvinnor själv.

Sanningen är att sociala medier har visat kvinnan naken för vad hon faktiskt är innerst inne.
Citera
2023-04-15, 19:54
Medlem
SexgalenZombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motherofgod
Förr var det bara ungefär 30 procent av männen som fick bilda familj, så vitt jag vet. Det är i modern tid (post 1900) som sådana rättigheter har skapats.

Svårt att bilda familj när man är död i krig eller vad tror du?

Mängder och mängder av män har dödats genom tiderna, och de gjorde det eftersom de ansågs ha rätt att ha egna kvinnor och egna barn i dessa samhällen.

I motsats till idag, när kvinnor spottar och hånar män men likväl förväntar sig att män med spottloskor i ansiktet ska försvara kvinnor....

Man måste vara bra lågintelligent om man tror män skulle offra sig i krig för kvinnor utan att ha egna kvinnor.....
Citera
2023-04-16, 07:47
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
-Dåliga bilder
-avskräckande kommunikation (blandar in sex direkt i vanligt vardagssnack, missuppfattar vad man skriver i presentationen och tar det som sexuella inviter, respekterar inte ett nej till sexuella erbjudanden (vi kan ju inte planera att vi ska träffas för att ha sex - jag kan ju bli rejält avtänd av honom också, eller han av mig)
-ser sig själva som en levande dildo för kvinnor (face it! kvinnor som öppet söker sex på ett desperat sätt har allvarliga psykiska problem eller kanske någon diagnos, det fattar ofta inte män märker jag)
-mycket mycket mindre kvinnliga användare. Förstås ett problem. Ni får väl decimera er

Det måste väl för håken även finnas män som inte kommer med sexförslag/anspelningar? Hur reagerar du på dem?
Citera
2023-04-16, 07:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av halvapahalva
Aha så nu ska vi decimera oss men du är inte bitter? Varför är du så bitter? Ni singelskadade kärringar blir mer och mer psykfall för varje dag som går.

Kvinnor i relationer mår betydligt bättre än kvinnor som är singlar. Kvinnor som aldrig haft en relation mår sämst och kvinnor som spenderat mycket tid i relationer mår bäst.

Vinklarna som jag postade var av en ful häxa utan självinsikt. Finns gott om såna skräpmänniskor på nätet som vanliga män blir dissade av (dina länkar är inte på vanliga män).

Hursomhelst så gnäller du bara på vinklar. Hälften av Sveriges män är liksom inte singlar för att kameravinkeln är dålig. Vakna till verkligheten och se saker från mäns perspektiv din egoistsopa.

Jag är inte bitter men jag hatar lögnare och gör allt för att sätta dit dem.
Det var ett tips.

Du är singel bara för att du är gnällig och bitter. Du kan inte ta till dig av råd och s.

Det är vanliga män från badoo, majoriteten ser ut så här i princip. De köper massa extravisningar och skit och tror att det hjälper. Har märkt att på andra sidor finns andra sidor finns mer attraktiva män, bortsett från FB Dating.

Läste att tjejer på Hp var så ”ohyggligt fula” så blev nyfiken och bytte kön på min profil till man. Är beredd att hålla med, tjocka också. Killarna ser bättre ut där i så fall, men är väldigt många fler. Då blir det såklart svårt att konkurrera, det fattar jag.

Innan du försvarar alla mäns bilder och utseenden kan du väl också ändra kön och kolla hur de faktiskt ser ut. Kontakta support och säg att du definierar dig som kvinna. Var det något mer du ville eller.

Jag tycker att största problemet, och det tog hon inte upp, är att männen kommunicerar fel redan i chatten. Fisk-bilder har ju alla killar ändå. Hon förklarar att det kan bero på att män har så många bilder på sig själva så då väljer de fiskbilden. Har du bra bilder behöver du inte såga mitt råd. Alla var inte dåliga vinklar, en del var på ansiktsuttryck man kan undvika. Menar du att du inte såg det? Han Alex eller vad det var t ex. Speciellt om de är otrevliga i chatten också. Alla gillar glada och avslappnade människor. Ching chong, lycka till.
Citera
2023-04-16, 08:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan
Det måste väl för håken även finnas män som inte kommer med sexförslag/anspelningar? Hur reagerar du på dem?
Det finns. Har pratat med flera såklart. Det är positivt att inte uppvisa desperation. Ingen snubbe kommer ju upp till en tjej i verkligheten med dessa kommentarer (ibland kanske…). För man gör ju inte så. Bara håll samma ton i text.

Några har varit sjukt otrevliga också, men det är ju ett problem som nog inte är könsbetingat. Men jag kan tänka mig att de inte riktigt hade vågat säga de sakerna i ett möte med någon irl, inte på det sättet.

Sedan finns problem med killar jag har träffat också. Men har inte träffat så många och vill inte göra mer heller, men det har varit saker som inte var så bra heller. Men det kanske inte hör hit.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in