Citat:
Ursprungligen postat av
halvapahalva
Aha så nu ska vi decimera oss men du är inte bitter? Varför är du så bitter? Ni singelskadade kärringar blir mer och mer psykfall för varje dag som går.
Kvinnor i relationer mår betydligt bättre än kvinnor som är singlar. Kvinnor som aldrig haft en relation mår sämst och kvinnor som spenderat mycket tid i relationer mår bäst.
Vinklarna som jag postade var av en ful häxa utan självinsikt. Finns gott om såna skräpmänniskor på nätet som vanliga män blir dissade av (dina länkar är inte på vanliga män).
Hursomhelst så gnäller du bara på vinklar. Hälften av Sveriges män är liksom inte singlar för att kameravinkeln är dålig. Vakna till verkligheten och se saker från mäns perspektiv din egoistsopa.
Jag är inte bitter men jag hatar lögnare och gör allt för att sätta dit dem.
Det var ett tips.
Du är singel bara för att du är gnällig och bitter. Du kan inte ta till dig av råd och s.
Det är vanliga män från badoo, majoriteten ser ut så här i princip. De köper massa extravisningar och skit och tror att det hjälper. Har märkt att på andra sidor finns andra sidor finns mer attraktiva män, bortsett från FB Dating.
Läste att tjejer på Hp var så ”ohyggligt fula” så blev nyfiken och bytte kön på min profil till man. Är beredd att hålla med, tjocka också. Killarna ser bättre ut där i så fall, men är väldigt många fler. Då blir det såklart svårt att konkurrera, det fattar jag.
Innan du försvarar alla mäns bilder och utseenden kan du väl också ändra kön och kolla hur de faktiskt ser ut. Kontakta support och säg att du definierar dig som kvinna. Var det något mer du ville eller.
Jag tycker att största problemet, och det tog hon inte upp, är att männen kommunicerar fel redan i chatten. Fisk-bilder har ju alla killar ändå. Hon förklarar att det kan bero på att män har så många bilder på sig själva så då väljer de fiskbilden. Har du bra bilder behöver du inte såga mitt råd. Alla var inte dåliga vinklar, en del var på ansiktsuttryck man kan undvika. Menar du att du inte såg det? Han Alex eller vad det var t ex. Speciellt om de är otrevliga i chatten också. Alla gillar glada och avslappnade människor. Ching chong, lycka till.