Citat:
Ursprungligen postat av
Rymdkrigaren
Känns så ytligt allting ändå. Visst speglar nog en del av ytan även insidan men sedan har "kraven" bara stigit genom åren som gått. Redan nu i tråden verkar folk direkt fokusera på sex även av första inläggen man läser som om sex är det primära i relationen.
Mer intressant bok jag skulle rekommendera är "The mastery of love", där håller jag med nästan allting.
Nej, det är alltså vad många män på dejtingsidor direkt börjar fokusera på. Det har förstås en avskrämmande effekt på en kvinna. Man framstår som desperat, och ingen vill ha en sådan.
Skippa allt sexprat i chatten. Tyvärr har jag hakat upp mig på det här för det var så många som missuppfattade min text i min profil. De tog det som en sexuell invit fast det var så jävla uppenbart det kan bli att det verkligen inte var det. Det är tråkigt att så många väljer män väljer att se fel i en vanlig jävla text. Räcker med att skriva att något om ens dag också innan massa slemmiga förslag ska läggas fram.
Jag har inga problem att använda det språket till någon om vi redan har en sexuell relation. Men inte till någon man inte ens har träffat.