2023-04-17, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av citymormor
Män som söker sig till arbeten med barn och ungdomar är sexuella predatorer, bögar och pedofiler.
Klart det finns undantag men lita inte på någon.

Tonårstjejer gör även en grej av att flirta med manliga lärare och tränare för bekräftelse. Likaså en biologisk programmering hos unga kvinnor att söka tryggheten hos en äldre man för att skydda eventuell avkomma.

Det verkar även finnas en biologisk programmering hos män att söka sig till yngre kvinnor, de kan föda massor av barn etc, en vinst för att avla så framgångsrikt som möjligt.

Talar du av någon slags egen erfarenhet eller har du forskat på ämnet? Inga män är tillåtna nära barn? Min son är så fånigt barnslig att barn älskar honom ( han jobbar ej med barn, men träffar dem ofta i sitt jobb). Alla män ska förbjudas komma i närheten av barn? Ja, men det finns möjligheter att bedöma arbetssökande. Speciellt om de som kommit i kontakt med sjuka människor (män OCH kvinnor) masar sig till att anmäla. ALLA kvinnor är inte goda, ALLA män är inte onda. Men speciellt skolor etc vill inte kännas vid att de sett bort...
Citera
2023-04-17, 21:57
Medlem
AndersPersson99s avatar
Olämpligt men förståeligt. En man som tillbringar tid nära svettiga tonårstjejer kommer vilja knulla på dom, om han inte är bög eller beta.
Citera
2023-04-17, 23:02
Medlem
Sånt här får mig att må illa, vuxna män som vill sätta på allt som har puls
Citera
2023-04-17, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linaannasvea
Undrar jag med . Kan någon ge lite vettig info istället för massa dravel
Ja kan nån som vet klämma fram vad tränaren ifråga heter ...
Allt annat "tjöt" här i tråden kan kvitta.
Citera
2023-04-18, 09:32
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prucha
Vad fick du för betyg i skolan? Dafgårds ligger i Götene kommun din lilla fjärtbög!

haha, vem bryr sig vilken kommun ! Det är max 1 mil från Daffgårds till Lidköping,
längre till Götene.....
Citera
2023-04-18, 12:32
Medlem
hängballens avatar
Får inte tränare ha sex? Är man byxmyndig först vid 20 nu?
Kass rubrik!
Citera
2023-04-18, 13:57
Medlem
Flickan var i "övre tonåren".
Läs utan betalväggen här:

https://12ft.io/proxy?q=https%3A%2F%...jande-f2596%2F
Citera
2023-04-18, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agens56
Exakt. Tjejer i den åldern är kåta slynor som inte tänker på annat än kuk. Hon har garanterat redan blivit tagen i alla hål och nersprutad överallt så moralpaniken kan man ju lägga åt sidan.

Nej, tonårsslynan är den som ska hängas ut.

+1 på den.
Citera
2023-04-18, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kockponcher
Flickan var i "övre tonåren".
Läs utan betalväggen här:

https://12ft.io/proxy?q=https%3A%2F%...jande-f2596%2F

Det var tjejen som var förälskad i tränaren och "fick igång" honom enligt vad jag hört. Inte första gången det händer, inte alls ovanligt. Tjejer i den åldern kan vara väldigt utmanande.
Citera
2023-04-18, 18:04
Medlem
ChiCoLas avatar
Jävligt märklig formulering. Han ska ha frågat om hon ville ha sex. Tidningen skriver ”försökte ha sex med henne”. Det låter som han försökte klä av henne. Han frågade om samtycke. Fan är problemet. Sen hur gammal är han? Om hon är över 18 vad fan är grejen? Har hållit på idrott i många år och fan var många tränare som låg med brudarna i övre tonåren. Även landslagsmeriterade människor med medaljer på os som legat med brudar i tonåren. Sen att han tafsade är osnyggt men försökte ha sex är missvisande . Jag som trodde alla fotbollsspelande kvinnor var flator
Citera
2023-04-18, 18:13
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Jag som trodde alla fotbollsspelande kvinnor var flator
Det var kanske därför hon anmälde?
Citera
2023-04-18, 22:36
Medlem
Märkligt att det är så tyst här, snacket borde gå i Lisch..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in