2023-04-14, 10:36
Medlem
MrDoomsdays avatar
Detta är en möjlig lösning på Sveriges många problem som hade fungerat bättre än att ta in miljoner invandrare!

Det skall vara olagligt för kvinnor i fertiil ålder utan partner att gå obefruktade utan att gå till "befruktningscentralen" varje dag. Kvinnor med parrner måste bli befruktade av honom konstant. På befruktningscentralen jobbar män som består av det bästa genetiska materialet vi har, de "Svenskaste" generna vi hittar. De skall vara intelligenta med bra fysik och inga genetiska åkommor. Dessa män befruktar dessa kvinnor så att de ständigt är gravida, sedan får de återgå till hemmet och slipper jobba.

På så vis kan varje kvinna föda runt 40 barn på en livstid, istället för som nu 1.5. Svenska befolkningen kommer öka och utkonkurera invandrarna som annars kommer ta över då de föder fler barn än oss Svenskar på långa vägar!

Visst kan det kännas tyranniskt och en del kvinnor kommer gnälla som vanligt men det får vi ta, det gör de ju ändå bara om något annat. Detta handlar om att rädda den svenska rasen! Dessutom är det temporärt, säg att vi kör i 40 år bara. Vad säger ni kvinnor om detta? Ni slipper jobba och skall bara vara hemma och föda barn.

Vad tror ni män om detta förslag? Det hade ju även löst problemet med "köttberget" så att vi får en korrekt tillväxtpyramid och de äldre kommer ha goda pensioner och pensionsåldern kan även sänkas. Detta hade löst det mesta enligt mina beräkningar.
Senast redigerad av MrDoomsday 2023-04-14 kl. 10:47.
Citera
2023-04-14, 10:43
Medlem
Jag har svårt att se förslaget röstas igenom av en majoritet i någon styrande församling.
Citera
2023-04-14, 10:43
Avstängd
sommarlovs avatar
Jag gillar antalet du presenterar, 40 st ungar!
Det är i världsklass, de mödrar som klämt ut sig så många har haft flera tvillingar och trillingar.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_people_with_the_most_children
Citera
2023-04-14, 10:44
Medlem
ja, vi män har det inte så lätt heller, kan tänka mig ovan förslag hade känts lite som för oss män när vi tvingas betala 75% skatt, vilket ju är slaveri.
Citera
2023-04-14, 10:49
Medlem
PotatisHulkens avatar
Naturligtvis vidrigt och helt oförenligt med mänskliga rättigheter. Jag ser hellre att hela mänskligheten dör ut än att man tvingar på någon barn de inte vill ha.

Din post låter lite som en inbilsk incelfantasi. Är du oskuld måntro?
Citera
2023-04-14, 10:50
Medlem
One2Manys avatar
Vill du leva i ett överbefolkat shithole country där kvinnor saknar rättigheter så föreslår jag att du flyttar till mellanöstern, din lågintelligenta nolla.
Citera
2023-04-14, 10:54
Medlem
RiverStyxs avatar
Jag tycker det låter bra men 40 ungar per livmoder känns spontant väl mycket. Jag tror det kan räcka med runt 10 för att lösa alla de demografiska problem du beskriver.
Citera
2023-04-14, 10:59
Medlem
TheKhurgans avatar
Håller med om att kvinnor borde föda fler barn, men tror det finns bättre lösningar att tillgå.

- Man borde höja föräldrapenningen till 100% av lönen.
- Satsa pengar på förlossningsvården
- Subventionera blöjor, mjölkersättning, bebiskläder osv.
- Göra föräldrapenningen skattepliktig, dvs du får pension på din föräldraledighet.
- Subventionera köp av stora bilar för barnfamiljer.
- Generellt öka anseendet för hemmafruar. Genom att glorifiera hemmafruar i filmer, serier, tidningar, reklam osv.

Typ så.
Citera
2023-04-14, 11:02
Medlem
Skulle man bara avla på de bästa kvinnorna, genetiskt sett, eller hur tänker du där?

Sjukt förslag oavsett.
Citera
Medlem
MrDoomsdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKhurgan
Håller med om att kvinnor borde föda fler barn, men tror det finns bättre lösningar att tillgå.

- Man borde höja föräldrapenningen till 100% av lönen.
- Satsa pengar på förlossningsvården
- Subventionera blöjor, mjölkersättning, bebiskläder osv.
- Göra föräldrapenningen skattepliktig, dvs du får pension på din föräldraledighet.
- Subventionera köp av stora bilar för barnfamiljer.
- Generellt öka anseendet för hemmafruar. Genom att glorifiera hemmafruar i filmer, serier, tidningar, reklam osv.

Typ så.

JA något liknande hade också kunnat fungera, det gjorde det ju i Tyskland, där Hitler glorifierade hemmafruarna och gav dem guldmedaljer vid visst antal födda barn och de hedrades i media. De skall såklart ha en lön för att de föder barn, låt säg att de får 200 000 per barn rakt i fickan det borde de klara sig på.
Citera
Medlem
Sillsvins avatar
Fattar inte riktigt vilket problem du tror dig ha hittat lösningen på men det låter extremt verklighetsfrånvänt. Ska vi kanske tvinga arbetsföra män att betala för dessa avkommor också? Ska du och dina gelikar sluta gnälla över tjejer/kvinnor som skaffar barn trots att ni anser dom olämpliga? Fattar ärligt inte ett piss av tråden men så är inte jag heller oroad över den ”ariska rasens” överlevnad.

Säger som någon annan redan sagt, det låter som en incels sjuka fantasier.
Citera
2023-04-14, 11:03
Medlem
MrDoomsdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Jag tycker det låter bra men 40 ungar per livmoder känns spontant väl mycket. Jag tror det kan räcka med runt 10 för att lösa alla de demografiska problem du beskriver.

Ja kanske är det lite mycket men det var bara mitt utgångsförslag. Det kan räcka med att de föder upp till 35-års åldern låt säga, då blir det ändå 20 barn per kvinna cirkus.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in