2023-04-14, 14:29
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Halvbröder med ett par månader mellan födelsedatumen…

Du har inte hängt i latinokretsar hör jag, en del är ju för fan som hankatter.....
Citera
2023-04-14, 15:50
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Halvbröder med ett par månader mellan födelsedatumen…
En man kan ha hundra barn som föds samma dag och samma sekund.
Det handlar bara om hur många kvinnor han befruktat.
Två halvbröder med samma pappa alltså.
Citera
2023-04-14, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Du har inte hängt i latinokretsar hör jag, en del är ju för fan som hankatter.....
Verkar vara mammorna som heter det latinska dock?
Citera
2023-04-14, 17:29
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Verkar vara mammorna som heter det latinska dock?

Hum nej? Kvinnorna i 40-årsåldern på killarnas adresser bär MGM:s svenskklingande efternamn.
Citera
2023-04-14, 17:50
Medlem
Citat:
Hum nej? Kvinnorna i 40-årsåldern på killarnas adresser bär MGM:s svenskklingande efternamn.
Då såg jag fel person när jag kollade.
Citera
2023-04-14, 19:27
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:

Så den "latinske majoren" ska alltså ha förlustat sig med S-ström och B-qvist ganska så samtidigt?

Gott så, men har vi hittat någon koppling mellan de tre bröderna och den häktade tjejen? Släktskap även där eller kan det vara så att hon är en av brödernas flickvän?

Märkligt ärende hur som helst. Tre bröder från Eskilstuna och Uppsala sammanstrålar i Enköping och mördar någon tillsammans med en tjej som bor där.
Citera
2023-04-14, 19:39
Medlem
NukeTheWhaless avatar
Ser ut att ha en piercing rätt igenom näsan, mellan ögonen.

Ju*** LA*****, 15 år

Örsundsbro, Uppsala län, Sverige

Hej! Jag heter Ju*** men blir gärna kallad Bugs. Jag söker jobb då jag vill kunna betala för mina egna saker själv istället för att mamma betalar! Jag är lite alternativ av mig då jag har ansikts piercings och jag kan inte ta ut de. Så jag hoppas ingen stör sig på det, jag är bra med barn, hundar,katter och följer instruktionerna som ni ger mig! Jag gillar att måla och rita på fritiden och ställer gärna upp som läxhjälp inom bild då jag har A där

Sparar till Epa kort
https://www.yepstr.com/se/yeppar/j/j...son_69ciVvkwVg
Citera
2023-04-14, 20:24
Medlem
acephalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av showdown
Flickan verkar bo i samma villa tillsammans med fyra vuxna?

https://www.hitta.se/linnea+karlsson...son/zRZ_wvmO1H

Jag får inte ihop konstellationen riktigt?

Bor mamman och pappan fortfarande i samma hus, fast nu med nya respektive?

Kikade lite på Facebook och såg att de vuxna på adressen är hennes pappa, hans flickvän samt pappans syster och hennes man.
Citera
2023-04-14, 20:26
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NukeTheWhales

Ju*** LA*****, 15 år

Hej! Jag heter Ju*** men blir gärna kallad Bugs. Jag söker jobb då jag vill kunna betala för mina egna saker själv istället för att mamma betalar! Jag är lite alternativ av mig då jag har ansikts piercings och jag kan inte ta ut de. Så jag hoppas ingen stör sig på det, jag är bra med barn, hundar,katter och följer instruktionerna som ni ger mig! Jag gillar att måla och rita på fritiden och ställer gärna upp som läxhjälp inom bild då jag har A där

Sparar till Epa kort

Noterar att "Bugs" även uppdaterade sin profilbild på Facebook senast 4/4, alltså efter mordet.

Hur som helst undrar man vem BO kan vara. Inte ett knyst om den saken tydligen, annat än att det ska vara en man.

Citat:
Ursprungligen postat av acephalia
Kikade lite på Facebook och såg att de vuxna på adressen är hennes pappa, hans flickvän samt pappans syster och hennes man.

Fast kanske inte den biologiska pappan, eller? Jag tänker att efternamnet L*rsson borde komma någonstans ifrån också.
Senast redigerad av Vintergrisen 2023-04-14 kl. 20:29.
Citera
2023-04-14, 20:28
Medlem
SmygerOmkrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NukeTheWhales

Ju*** LA*****, 15 år

Sparar till Epa kort

Nu är man glad att man är för gammal för att bilder från när man är 15 skulle kunna ligga uppe på internet och föralltid kommer ligga kvar på internet, herregud vilken ful unge!
Citera
2023-04-14, 20:40
Medlem
acephalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Fast kanske inte den biologiska pappan, eller? Jag tänker att efternamnet L*rsson borde komma någonstans ifrån också.

Tror det är den biologiska pappan, antar att det efternamnet kommer från hennes biologiska mamma.
Kvinnan som är tillsammans med pappan har bara bott där i ca 6 månader och verkar inte ha några barn.
Citera
2023-04-14, 20:47
Du har ju inte sagts ca att bortbogserade bilen har med brottsoffer eller brottet att göra men Den var tydligen utlandsregistrerad. Behöver inte betyda någonting
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in