Citat:
Ursprungligen postat av
Ken Dryden
Innan jag läste FUP hade jag inställningen typ, "rätt åt den fan som hängdes, nu fick våldtäktsblatten en läxa som heter duga".
Men efter att ha läst förhören har jag ändrat mig. De första uttalandena från Bugs handlar om att hon har däckat av sprit och slarvat bort mobilen.
Sedan växer historien steg för steg när hon snackar med tjejpolarna.
Hon lägger först till att BO här lagt droger i drickat. Efter det tillkommer uppgiften att hon vaknar naken. Sedan att hon blivit förd till en källare där hon blivit våldtagen. Och till sist att hon blev skadad och fick smärtor i underlivet.
Storyn växer, broderas ut och får nya detaljer för varje gång hon berättar den. För mig ser det ut som att hon gör detta för att få uppmärksamhet bland sina (fåtaliga) kompisar. Till slut är storyn så jäkla färdig att hon inte har något annat val än att göra en våldtäktsanmälan (under tryck från omgivningen).
I call BS, här.
Uppenbarligen har hon också fått makt över de där konstiga bröderna. Bröderna lever, enligt mig, i något slags osund symbios med varandra, nästan som huvudpersonerna i den finske författaren Alexis Kivis roman "Sju bröder", från 1870-talet.
Bugs har knutit Emme till sig via fittan och förvrider skallen på honom med sina mytomana och självupptagna stories. Han i sin tur lyckas övertyga sina bröder att ställa upp på hängningen, eftersom de är så sjukt jävla tajta med varandra.
BO här umgåtts lite med Bugs och langat dricka, men han har inte våldtagit. Hela den här händelsen är en skapelse av Bugs hjärnspöken. Det hade dock bara stannat vid skitsnack om det inte hade varit så att Bugs hade knutit en jagsvag och intellektuellt utmanad halvchilenare till sig och hans sjuka jävla brödrakollektiv. Nu blev det istället en av de sämst utförda set upsen i svensk rättshistoria.
Håller med dig till fullo, det är som jag har skrivit i ett tidigare inlägg här i tråden, denna tjej behöver man inte våldta , hon särar villigt på benen, en helt sjukt manipulerande människa, hon har ju förutom att denne nu hängde mannen skulle ha våldtagit henne anmält två tidigare våldtäkter, nej detta är helt klart ett sätt att få uppmärksamhet från Bugs sida, hela hennes historia om våldtäkten är ju helt tagen ur luften, jag är helt övertygad att S var helt oskyldig till någon våldtäkt, han har ju förmodligen umgåtts med henne och haft sex med henne trots att hon inte var 15 år vilket i sig är olagligt, men inte f-n har han våldtagit henne, att dö på detta hemska sätt som S gjort förtjänar ingen, inte ens om du våldtagit någon, det är vårt rättssystem som utger straff och inga enskilda personer.