2023-09-27, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autumnal
Det är just därför jag ska läsa igenom tråden. Det verkar ju ha varit en våldtäkt, då är det väl inte så konstigt om folk reagerar? Sen borde ingen dö på det viset kanske, men ändå. Begår man en våldtäkt så får man helt enkelt räkna med att folk kommer kanske att bli arga.

Då borde du heller inte skriva att han förtjänade det han fick INNAN du läser tråden. Inte för att du kommer hitta några som helst bevis för att en våldtäkt skett men läs du
Citera
2023-09-27, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Ngn som minns om föräldrarna till tjejen är socialfall, måste nästan vara så, ingen normal ansvarstagande förälder låter en tjej vara på detta vis, inte heller låta ens barn se ut på detta vis

Hon har nog inga föräldrar eftersom deras dotter är en idiot och begår mord bara sådär
Citera
2023-09-27, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagnitardigenkelt
Ras/etnicitet på 1 BO?

Ras/etnicitet på 4 GM?

BO blatte.
GM (killarna) halvblattar.
GM (tjejen) svensk.
Citera
2023-09-27, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nejdu.00
Hon har nog inga föräldrar eftersom deras dotter är en idiot och begår mord bara sådär

Ett jävla patrask är det, bara att se hennes utseende gör ju att varningsklockorna ringer hejdlöst
Citera
2023-09-27, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllWeKnow
Då borde du heller inte skriva att han förtjänade det han fick INNAN du läser tråden. Inte för att du kommer hitta några som helst bevis för att en våldtäkt skett men läs du

Finns ju dock inte mer fakta i tråden än vad som skrivits i media, alla data/fakta i tråden kommer från media förutom namn, resten är bara hypoteser.

Om våldtäkten är genuin eller ej lär vi aldrig få veta om inte flickan erkänner att det var fejk.

Utredningen lutar ju på att motivet är våldtäkt. Och även om en våldtäkt inte genomförts kan bröderna ändå tro det och ha det som motiv. Men ingen har ju beskrivit vad som hände eller ens erkänt mordet.
Citera
2023-09-27, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av primtal1
Finns ju dock inte mer fakta i tråden än vad som skrivits i media, alla data/fakta i tråden kommer från media förutom namn, resten är bara hypoteser.

Om våldtäkten är genuin eller ej lär vi aldrig få veta om inte flickan erkänner att det var fejk.

Utredningen lutar ju på att motivet är våldtäkt. Och även om en våldtäkt inte genomförts kan bröderna ändå tro det och ha det som motiv. Men ingen har ju beskrivit vad som hände eller ens erkänt mordet.

Ngn våldtäkt är det nog inte men som sagt svaret blir nog svårt att bevisa
Citera
2023-09-27, 18:21
Medlem
Fysatan i gatan vilket äckligt troll till ”tjej” eller vad man sk kalla det, monster möjligen?

Hon skyller ju högst troligen på våldtäkt.. oklart hur psykopat våldtäksmän tänker men ingen i världen kan ju bli attraherad av de där träsket?

Man ser att hon e psykopat och har lurat med killarna o göra sånna här hemska saker
Citera
2023-09-27, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analfett
Fysatan i gatan vilket äckligt troll till ”tjej” eller vad man sk kalla det, monster möjligen?

Hon skyller ju högst troligen på våldtäkt.. oklart hur psykopat våldtäksmän tänker men ingen i världen kan ju bli attraherad av de där träsket?

Man ser att hon e psykopat och har lurat med killarna o göra sånna här hemska saker

Värsta jävla sorten denna tjej, fy fan
Citera
2023-09-27, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av primtal1

Jag tror att flickan har sagt till pojkarna att hon blivit våldtagen och att dom nu anser att dom gjort en god gärning.
Hon verkar vara labil och kan mycket väl ha sagt detta för att få uppmärksamhet, nu har vi inte fått tillgång till fup, men hennes meddelande ”bröderna ska träffa min våldtäktsman tihihi” bara bekräftar min teori.
Citera
2023-09-27, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllWeKnow
Jag tror att flickan har sagt till pojkarna att hon blivit våldtagen och att dom nu anser att dom gjort en god gärning.
Hon verkar vara labil och kan mycket väl ha sagt detta för att få uppmärksamhet, nu har vi inte fått tillgång till fup, men hennes meddelande ”bröderna ska träffa min våldtäktsman tihihi” bara bekräftar min teori.

Ja hon är helt blåst, manipulerar killarna samtidigt tycker jag dom också verkar helt blåsta också
Citera
2023-09-27, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Ja hon är helt blåst, manipulerar killarna samtidigt tycker jag dom också verkar helt blåsta också

Ja hela gänget är helt tappade helt klart
Citera
2023-09-27, 18:45
Medlem
Fram till våren-22 såg hon ”normal” ut…sen hände nåt. Och hon ändrade sitt utseende radikalt, och fick ett destruktivt beteende…så att hon skulle blivit våldtagen kanske inte är så osannolikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in