Citat:
Ursprungligen postat av
InPain
Det handlar inte om ManUp osv. Det handlar om att ingen människa är gjord för att göra så lite som möjligt. Det är ingen som mår bra av det. Både kroppen och huvudet måste aktiveras för att man ska känna sig tillfredsställd. Inget alls konstigt och det borde du med din grymma analytiska förmåga kunna räkna ut.
I mitt sällskap angriper vi inte döda ting för att göra en poäng.
Vem vill på bjudning hemma hos en gnällig jättebebis?
Har du någonsin sett tex krokodiler, lejon, björnar, schimpanser med flera vara ute och tex jogga eller göra något annat som inte gagnar deras överlevnad? Bortsett från källingar och valpar...
Citat:
Ursprungligen postat av
Tissetiss
Ansluter mig till klubben.. Själv bor jag i storstan - men hade nog trivts bättre i någon slags by /samhälle där man hugger i och jobbar tillsammans i byn för en bra livsmiljö. Att göra och fixa tillsammans stimulerar mig mer än att hänga framför en dator. När man ser vad man gjort.
Jag vaknande och kom ihåg en dröm... Den handlade om att jag återgick till att bli den lilla person jag var som pojke. Som pojke gick jag bland annat ut på en gräsmatta och sjöng bara för att nämna en sak. Jag ville impa istället för att bara spruta på tjejen direkt. Jag skäms så när jag tänker på det.
Jag gjorde många saker och ville lära känna nytt folk men egentligen bara för att inte känna mig efter i utvecklingen i relation till en tjej jag inte vill känna mig underlägsen till.
Precis så var jag och är fortfarande merparten av folk. De skaffar socialt umgänge, bygger till verandan, flyttar och putsar den sociala ytan på Facebook m.m. skinande glansig för att imponera på varandra (eller någon särskild) och inte känna sig "efter" i utvecklingen.
Först när de ligger på dödsbädden eller är sjuka så kan ibland sanningen komma fram om hur miserabelt de levde och alla bekymmer de hade. Först då. Fy fan så uselt och billigt.
Om någon från förr kommer till mig. Jamen varsågod, kul för er att ni lever lyckligt med välbetalda jobb och fina titlar.
Här däremot har inte hänt ett jäkla skit sen sist. Ingenting förutom en inre resa som ni aldrig kan förstå och hinna ikapp.
Ni är inte människor. Ni kommer här till mig med era lyxvillor i skärgården och nya jaguarbilar i miljonklassen. Tror ni att jag bryr mig?
Ärligt talat = sug era kukar tillsammans och känn er lyckliga!
Ni kommer aldrig ifatt mig/oss. Aldrig och det än hur ni gör. Ni förstår inte ens vad som avses. Idiotjävlar. Lågt avskum.