2023-04-20, 21:13
Medlem
Host host.

Värdelösa Maguire och De Gea.
Citera
2023-04-20, 21:14
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilhelmWell
Helt otroligt att den sopan inte såldes i vinterfönstret.
Tur för oss, underhållning
Citera
2023-04-20, 21:14
Maguire din jävla soppa 🤦🏼
Citera
2023-04-20, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NixYO
Haha, det där är något jag varit med om när jag tittat på amerikanska fulströmmar. Kostar inte sportpaketet hos Viaplay över 500 spänn per månad eller något?
Jo 549:- i månaden. Men eftersom ingen annan klagat ligger felet säkert hos min enhet. Så ska starta om allt och se om det funkar bättre.
Citera
2023-04-20, 21:17
Medlem
ArgusOnes avatar
Fan gjorde Maguire bort sig redan efter åtta minuter?
Citera
2023-04-20, 21:19
Medlem
ingetbranicks avatar
Jaja, nu hänger alla Maguire och tycker att det är helt rimligt att De Gea väljer att passa honom trots att två hungriga Sevillaspelare rusar emot honom vilket ger honom två alternativ 1) passa medspelaren och 2) lite snyggt vända bort de båda Sevillaspelarna som den stora tekniker han är känd för att vara. Nu försöker han passa, och passningen bryts.

Men visst, det är ju så himla lätt att likt Martin Åslund rapa ur sig floskler om att "det ska en spelare på den här nivån kunna hantera" ... Inte ett ord om att De Gea borde ha insett att han satte Maguire i en position som han inte kan hantera.
Citera
2023-04-20, 21:20
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Jaja, nu hänger alla Maguire och tycker att det är helt rimligt att De Gea väljer att passa honom trots att två hungriga Sevillaspelare rusar emot honom vilket ger honom två alternativ 1) passa medspelaren och 2) lite snyggt vända bort de båda Sevillaspelarna som den stora tekniker han är känd för att vara. Nu försöker han passa, och passningen bryts.

Men visst, det är ju så himla lätt att likt Martin Åslund rapa ur sig floskler om att "det ska en spelare på den här nivån kunna hantera" ... Inte ett ord om att De Gea borde ha insett att han satte Maguire i en position som han inte kan hantera.
Håller med. Riktigt usel pass från målvakten. Hur fan tänker han?
Citera
2023-04-20, 21:23
Medlem
Åslund får lära sig att muta micken när han behöver rapa.
Citera
2023-04-20, 21:31
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick

DDG är också värdelös under press och gör ofta fel då. Inte sett då jag har annat för mig.
Citera
2023-04-20, 21:35
Medlem
NixYOs avatar
En tränare slår ner en spelare från Feyenoord i Roma–Feyenoord! Han fick rött kort för det.
Citera
2023-04-20, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Haha fetisen i United tröja som ramlade på läktaren😂😂😂

En United tröja på fall.

Kanske var det ett omen för matchen?
Citera
2023-04-20, 21:43
Medlem
Solklar offside