Haha, det där är något jag varit med om när jag tittat på amerikanska fulströmmar. Kostar inte sportpaketet hos Viaplay över 500 spänn per månad eller något?
Jo 549:- i månaden. Men eftersom ingen annan klagat ligger felet säkert hos min enhet. Så ska starta om allt och se om det funkar bättre.
Jaja, nu hänger alla Maguire och tycker att det är helt rimligt att De Gea väljer att passa honom trots att två hungriga Sevillaspelare rusar emot honom vilket ger honom två alternativ 1) passa medspelaren och 2) lite snyggt vända bort de båda Sevillaspelarna som den stora tekniker han är känd för att vara. Nu försöker han passa, och passningen bryts.
Men visst, det är ju så himla lätt att likt Martin Åslund rapa ur sig floskler om att "det ska en spelare på den här nivån kunna hantera" ... Inte ett ord om att De Gea borde ha insett att han satte Maguire i en position som han inte kan hantera.
Jaja, nu hänger alla Maguire och tycker att det är helt rimligt att De Gea väljer att passa honom trots att två hungriga Sevillaspelare rusar emot honom vilket ger honom två alternativ 1) passa medspelaren och 2) lite snyggt vända bort de båda Sevillaspelarna som den stora tekniker han är känd för att vara. Nu försöker han passa, och passningen bryts.
Men visst, det är ju så himla lätt att likt Martin Åslund rapa ur sig floskler om att "det ska en spelare på den här nivån kunna hantera" ... Inte ett ord om att De Gea borde ha insett att han satte Maguire i en position som han inte kan hantera.
Håller med. Riktigt usel pass från målvakten. Hur fan tänker han?
DDG är också värdelös under press och gör ofta fel då. Inte sett då jag har annat för mig.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!