2023-04-12, 21:26
Medlem
Brukar åka runt i bil till olika städer och måla lite, tanken har dock slagit mig att de kanske är dumt om dom råkar få mitt registreringsnummer på övervakningsfilm och sedan filmar dom mig när jag går och målar - är det möjligt att bli åtalad i efterhand för detta eller lär dom ta mig med handen i kakburken så att säga?
Citera
2023-04-12, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maxxiss
Brukar åka runt i bil till olika städer och måla lite, tanken har dock slagit mig att de kanske är dumt om dom råkar få mitt registreringsnummer på övervakningsfilm och sedan filmar dom mig när jag går och målar - är det möjligt att bli åtalad i efterhand för detta eller lär dom ta mig med handen i kakburken så att säga?

Tänk på att i dagens enklav av kryssland (fd. Svea rike) hänger det åtelkameror överallt!! Inte alla töms/övervakas. Men en god idé är att hänga en löst hängande plastpåse över registreringsskylten, så som de gör för vägtullar i storstäderna.

DU skall vara stolt över dina konstnärliga verk!! ❤️
Citera
2023-04-13, 00:18
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxxiss
Kan dom identifiera dig på bilderna och ser att du målar där du inte får så lär dom kunna åtala dig.
Citera
2023-04-13, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Kan dom identifiera dig på bilderna och ser att du målar där du inte får så lär dom kunna åtala dig.

Har dock keps och huva på mig, så de kanske är lugnt ändå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in