Suger att behöva posta den här... ni kommer säkert om ett par år förstå varför.
Woke kommer de undan med för om någon klagar på att bögar sätter på varandra i tex varenda Netflix eller HBO-serie så är det diskrimetion mot bögar. Innehåller en serie en helt meningslös inkvoterad svart trans-karaktär och man säger något om det, då är man rasist, spelar en negress den engelska drottningen på medeltiden och tycker det är konstigt, då är man rasist... och så vidare.
Massinvandringen av fejkflyktingar/splittringen av vita EU länder kommer de undan med för klagar man på att ens land är under ockupation och jobbar arslet av sig för sin egen undergång - då är man rasist.
Men nu när det mer eller mindre är ett faktum att covid (en influensa i värsta fall, antalet årliga dödsfall är detsamma som alltid innan skiten drog igång) - var en scam och de har tjänat(/forsätter tjäna) triljarders miljarder dollar på vaccinen. Pengarna de dragit in hade man förmodligen kunnat köpa av hela Sverige för. Pfizer och Moderna som ägs av bla. Blackrock - ja vad ska man säga? Hur ska de ta sig ur denna sörja? Kommer detta bli slutet för all judisk försvagning, splittring och förnedring av sin ärkefiende - den vita mannen? Kom ihåg att en jude är lika sinnesjukt religös som en muslim. Eller kommer all media bara gå radio silent gällande det sen är fårskaran igång och jobbar och allt de tjatar om är nya säsongen av bonde söker fru? Gammelmedia verkar inte var alltför kåta på att rapportera om de stora demonstrationerna i Frankrike...
Woken och ockupationen av miljontals främmande hatiska klanmän är också jävligt drastisk men svårargumenterad på hög nivå. Hade de bara flyt där eller att det blev så eller? Själv tycker jag de borde ha gjort det hela mycket renare och subtilt, men dessa masterminds verkar inte vara så smarta trots allt?
Återigen, vad kan vi förvänta oss för efterspel?
Är förövrigt glad att jag aldrig tog deras jävla vaccin som de kan stoppa upp i röven. Min "duktiga" jobbvän skröt om sin femte vaccinering igår