2023-04-09, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monkan1
Ja, nu bor jag ju inte ens där… ingår inte i nån styrelse heller.
Men har bekanta som fått problem med pundare i huset.

Läs vad jag skrev. De tog mig 5 min att hitta vem som var nyinflyttad där. Och ålder (samma som den som ligger på sjukhus) hittade även hans Facebook. Skulle tro de är han du söker, skulle lika gärna kunna skriva pundare i pannan på honom. Syns lång väg att han är de.
Citera
2023-04-09, 21:16
Medlem
Var tydligen utanför klippgatan 10 - 30, vitklippan.
Nån som bor där har ju troligen sett vem som blivit huggen och vem polisen plockat in.
Citera
2023-04-09, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Det är sällan man läser något positivt om Sundsvall.

De positiva kommer ju definitivt inte upp på flashback... 😂 De finns faktiskt mycket bra med sundsvall som stad, sen finns de mycket wt som knarkar och ställer till det för sig själva och andra.
Citera
2023-04-09, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldlord
Läs vad jag skrev. De tog mig 5 min att hitta vem som var nyinflyttad där. Och ålder (samma som den som ligger på sjukhus) hittade även hans Facebook. Skulle tro de är han du söker, skulle lika gärna kunna skriva pundare i pannan på honom. Syns lång väg att han är de.

Ja, ser man dessutom hans vänner på fb är det inga tvivel.
Citera
2023-04-09, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Budare123
Felpost

Nja de var en fråga?
Ingen felpost.
Bara för att person ifråga bor på en adress så behöver de inte betyda att de inte är den personen som är knivad.
Citera
2023-04-09, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Budare123
Ja, ser man dessutom hans vänner på fb är det inga tvivel.

Lite så, sen har den arme fan, försökt dölja sin adress på mr koll. Synd bara att hans namn dyker upp där oavsett iom att alla som är boende på samma adress listas.

Så med de sagt är han troligast inte för smart heller. Man blir inte smart av att knarka.🤷‍♂️
Citera
2023-04-09, 23:28
Medlem
Ledsen att göra er allvetare besvikna, men det är INTE T**mu detta handlar om. Varken som offer eller GM.
Citera
2023-04-09, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaTo333
Ledsen att göra er allvetare besvikna, men det är INTE T**mu detta handlar om. Varken som offer eller GM.

Ingen som är ledsen, ingen som påstått det heller.

Utan de var en sidopost.
Citera
2023-04-10, 10:44
Medlem
https://www.st.nu/2023-04-10/misstan...ce=sharebutton

Citat:
Mannen som misstänks för mordförsök i Korsta har släppts på fri fot.

Den man som utsattes brottet vårdas fortfarande på sjukhus – men är numera även anhållen misstänkt för en grov misshandel.

Citat:
Den grova misshandeln ska skett i samband med bråket i Korsta, men var inte riktat mot han som är misstänkt för mordförsöket.

– Det är ganska rörigt, säger Anderz Ohlsson.

Det är oklart om personen som utsattes för den grova misshandeln fått några allvarliga skador.

Mannen som misstänks för mordförsök har släppts på fri fot, men misstankarna mot honom kvarstår.

Kan det vara en grov misshandel, utan svåra skador?

.
Senast redigerad av Budare123 2023-04-10 kl. 10:46.
Citera
2023-04-10, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaTo333

Vilka handlar det om då?
Citera
2023-04-10, 10:51
Medlem
Lite mer info har jag lyckats snoka reda på.
Det ska vara nån på klippgatan 10, 12 eller 14 som blivit stucken med en kniv!
Väldigt rörigt på platsen med många barn, vuxna och hundar ute ungefär samtidigt som det hände.
Ingen verkar dock vara klar över vem som blivit anhållen eller vem som blivit knivhuggen.
Kom igen nu klippgatan, fram med namnen...
Citera
2023-04-10, 13:46
Medlem
Enligt rykten ska det vara en N*kl*s B*b*rg på Klippgatan som blev anhållen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in