Citat:
Ursprungligen postat av
Firestarter123
Du kommer inte få några symtom av abstinens då medicinen inte ger fysiska abstinensbesvär att hoppa av men du kanske mår sämre igen och då kanske du bör trappa ner men att sluta kall kalkon brukar gå bra.
Tycker du ska härda ut, det klingar av. Var lite man och fajta lite...ursäkta om jag låter hård men snälla, du vuxen.
Att ha mild ångest har alla människor.
joo fysiska utsättnings-symtom får man ju, eller hur menar du?
men alltså, "var lite man", är vi inte förbi såna uttryck år 2023

xD jag är för övrigt kvinna

)) och varför må dåligt i onödan? självklart vill jag ha en så "smooth" uttrappning som möjligt. Jag har mått tillräckligt dåligt i mina dar, tro mig. Mitt inlägg handlade främst om att få till en bra nedtrappning, tänker att det ökar chanserna att klara sig utan medicinen
Ja, en viss grad av ångest är en del av livet. Nu pratade jag ju dock om försämrat mående i samband med utfasning av antidepp