2023-04-05, 14:43
Medlem
Hur ser er historia ut? Detta är ett intressant ämne, då många män och barn far illa bara genom att en man råkat göra en riktig ragata med psykstörningar på smällen, som sen inte vill göra abort, utpressar män livet igenom via barnen, underhåll m.m. Där barnen växer upp under dåliga förhållanden med sådana här mammor, som ofta gillar supa, träffa nya olämpliga män och där intriger hela sker livet igenom.

Sådana här kvinnor tycks finnas överallt numera och borde egentligen kastreras kan man tycka och spärras in, istället för att tillåtas förstöra folks liv.

Hur ser er historia ut ni som drabbats? Hur har det varit att leva med sådana kvinnor på nacken livet igenom som är mödrar till era avkommor, fast ni levt åtskilda?
Citera
2023-04-05, 14:48
Medlem
SuspiciusMinds avatar
Kan tala för andra som gått igenom det du nämnt.
Kvinnorna har borderline/narcissistisk personlighetsstörning och de nästlar sig in genom manipulation. De är duktiga på det och därför krävs det nån form av utbildning inom psykopati.

Störningen är vanlig bland styvmammor som splittrar familjer och hoppar på pappans barn.
Citera
2023-04-05, 14:53
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HandgnuggarOligark
Hur ser er historia ut? Detta är ett intressant ämne, då många män och barn far illa bara genom att en man råkat göra en riktig ragata med psykstörningar på smällen, som sen inte vill göra abort, utpressar män livet igenom via barnen, underhåll m.m

Nu har detta inte hänt mig, men de personer jag känner som gjort den sortens kvinnor på smällan, är män med extremt dåligt omdöme. Det är män som har skulder, är kriminella och har dålig impulskontroll. De är helt enkelt de manliga motsvarigheterna till de här kvinnorna. Kaka söker maka.

Slutar aldrig förvånas över den idiotiska överideologin på Flashback, som säger att män alltid är offer och kvinnor alltid är förövare. Man måste ha riktigt dåligt med testosteron för att ens börja umgås med de tankarna.
Citera
2023-04-05, 14:54
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Har en i släkten som gjort bort sig tycker iallafall alla andra. De har tre barn tillsammans och är fortfarande gifta men mest pga att mannen är en äkta toffel.

Kvinnan är hemsk och har nog lyckats göra sig ovän med de flesta i släkten och till och med hennes riktiga pappa säger att hon är knepig. Han bor inte längre ihop med mamman.
Citera
2023-04-05, 14:58
Medlem
SuspiciusMinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Nu har detta inte hänt mig, men de personer jag känner som gjort den sortens kvinnor på smällan, är män med extremt dåligt omdöme. Det är män som har skulder, är kriminella och har dålig impulskontroll. De är helt enkelt de manliga motsvarigheterna till de här kvinnorna. Kaka söker maka.

Slutar aldrig förvånas över den idiotiska överideologin på Flashback, som säger att män alltid är offer och kvinnor alltid är förövare. Man måste ha riktigt dåligt med testosteron för att ens börja umgås med de tankarna.
Han jag känner är rik och jobbar på Microsoft. Narcissister/psykos dras till framgångsrika och mäktiga män. Antar att det är blandat. Manliga psykopater finns det också gott om. Lol.
Citera
2023-04-05, 15:00
Medlem
grungewhores avatar
Var oerhört nära att hamna i den rävsaxen för några år sedan, men duckade kulan då idioten till slut beslöt sig för abort ändå.

Nu har hon barn med en annan stackare istället som verkar haft mindre tur i livet.
Citera
2023-04-05, 15:19
Medlem
DenlysandeJarls avatar
Det är såna som man på den gamla goda tiden helt enkelt kallade häxor. Men regeln är ju "dont put your dick in crazy".

Har en sån kvinna som har barn ihop med en i min släkt och hon försöker styra och ställa med det mesta, inte många i släkten som gillar henne kan jag säga. Man önskar ju att vi (männen) kan vara smarta och inte gå in i "häx-fällan" då det kan sluta illa!
Citera
2023-04-05, 15:21
Medlem
Sliddjuret; borderline och munchhausen by proxy syndroom.

Mannen; förlorad vårdnad.

Slutsats; katastrof.
Citera
2023-04-05, 15:31
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:

Tror det mer handlar om att män som beter sig som de här "ragatorna" blir mindre accepterade av omgivningen. Att en man blir hunsad av ett argsint kärring ses mer som "komiskt" och det leder till de här jobbiga situationerna för mannen och barnen.
Citera
2023-04-05, 15:32
Medlem
Citat:

Du har noll koll. Detta kan hända vem som helst.
Citera
2023-04-05, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HandgnuggarOligark
Hur ser er historia ut? Detta är ett intressant ämne, då många män och barn far illa bara genom att en man råkat göra en riktig ragata med psykstörningar på smällen, som sen inte vill göra abort, utpressar män livet igenom via barnen, underhåll m.m. Där barnen växer upp under dåliga förhållanden med sådana här mammor, som ofta gillar supa, träffa nya olämpliga män och där intriger hela sker livet igenom.

Sådana här kvinnor tycks finnas överallt numera och borde egentligen kastreras kan man tycka och spärras in, istället för att tillåtas förstöra folks liv.

Hur ser er historia ut ni som drabbats? Hur har det varit att leva med sådana kvinnor på nacken livet igenom som är mödrar till era avkommor, fast ni levt åtskilda?
Historien blir på tok för lång.
Men i korthet så var jag ung och hon var snygg. I dag har jag lärt mig vad narcissism är och resan där emellan var ett helvete. Det jävliga är att man själv inte ser det när man lever i det då det är en växande process. I dag kan jag bara förbanna mig själv att jag själv inte såg min negativa förändring som kom tidigt i relationen.
Skit samma. Hon lyckades med allt hon ville och med det fick hon en pyrrhusseger då jag i dag är lycklig.
Citera
2023-04-05, 15:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Historien blir på tok för lång.
Men i korthet så var jag ung och hon var snygg. I dag har jag lärt mig vad narcissism är och resan där emellan var ett helvete. Det jävliga är att man själv inte ser det när man lever i det då det är en växande process. I dag kan jag bara förbanna mig själv att jag själv inte såg min negativa förändring som kom tidigt i relationen.
Skit samma. Hon lyckades med allt hon ville och med det fick hon en pyrrhusseger då jag i dag är lycklig.

Vilka var de första tecknen på att hon saknade några skruvar? Det kom väl smygande? Så ni har barn ihop idag?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in