2024-06-08, 14:52
Medlem
Muppetys avatar
Bump!

Det verkar inte vara så enkelt som att han bara blev rånad på sin sparkcykel. Det ryktas att det var nån form av narkotikaaffär som tydligen gick snett? Nån som vet mer? Som sagt, bara rykten...
Citera
2024-06-09, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Bump!

Det verkar inte vara så enkelt som att han bara blev rånad på sin sparkcykel. Det ryktas att det var nån form av narkotikaaffär som tydligen gick snett? Nån som vet mer? Som sagt, bara rykten...
Jag känner grabben, och det är ett rykte utan substans. Han har inte haft några narkotikaaffärer.
Citera
2024-06-09, 15:55
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sexlaxar256
Jag känner grabben, och det är ett rykte utan substans. Han har inte haft några narkotikaaffärer.
Ok, tack för klargörande, då stryker vi det. Hoppas han mår bättre i.a.f.
Citera
2024-06-09, 16:25
Medlem
Citat:

Ja, den grabben knarkar ju inte
Citera
2024-06-09, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cruxet
Ja, den grabben knarkar ju inte
Först o främst, det har i princip alla gjort någon gång. Och jo, han har tagit droger tidigare. Men han gör det inte längre och det vet jag med 100% säkerhet.
Citera
2024-06-10, 21:04
Medlem
Citat:

Jo men tjena....alla vet att han pundar och är en äcklig liten råtta. Han fick vad han förtjänade.
Citera
2024-06-11, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ortenmorsan
Jo men tjena....alla vet att han pundar och är en äcklig liten råtta. Han fick vad han förtjänade.

Lite så Det finns ju en orsak till att han inte är välkommen i sina favoritarenor i Helsingborg och Ängelholm.
Citera
2024-06-11, 12:49
Medlem
Citat:
Lite så Det finns ju en orsak till att han inte är välkommen i sina favoritarenor i Helsingborg och Ängelholm.
Haha, sluta snacka skit
Citera
2024-06-11, 14:04
Medlem
Citat:
Haha, sluta snacka skit

Skitsamma egentligen. Det är vad man hört från HIF-håll iaf. Grabben verkar rätt skön och man får ju hoppas han hittar lite lugn där han är nu men att han inte haft någon narkotikaaffär är ju lögn. Om det nu skulle vara därför han blev knivhuggen låter jag vara osagt.
Citera
2024-06-11, 15:37
Medlem
Citat:
Skitsamma egentligen. Det är vad man hört från HIF-håll iaf. Grabben verkar rätt skön och man får ju hoppas han hittar lite lugn där han är nu men att han inte haft någon narkotikaaffär är ju lögn. Om det nu skulle vara därför han blev knivhuggen låter jag vara osagt.

Det var därför han blev knivad. Det vet alla.
Citera
2024-06-14, 10:06
Medlem
Citat:

På Olympia vet jag inte hur det ligger till inte vart aktiv där på många år,me på Catena är han avstängd och kan därför inte närvara men utöver det så skulle han vara välkommen.

Du kanske vet något jag ine vet och då kan du skriva det rakt ut istället för att sitta och antyda saker. Alla andra är så rätt fram med allt man vet om offret.

Han är ingen ängel och har säkerligen trampat snett både en och två gånger men att bli nerstucken vet jag inte om han förtjänade.
Citera
2024-06-15, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 530
På Olympia vet jag inte hur det ligger till inte vart aktiv där på många år,me på Catena är han avstängd och kan därför inte närvara men utöver det så skulle han vara välkommen.

Du kanske vet något jag ine vet och då kan du skriva det rakt ut istället för att sitta och antyda saker. Alla andra är så rätt fram med allt man vet om offret.

Han är ingen ängel och har säkerligen trampat snett både en och två gånger men att bli nerstucken vet jag inte om han förtjänade.
Han är välkommen på Olympia. Och på Rögle stämmer det att han är avstängd. Han har absolut trampat snett ett par gånger, det förnekar ingen. Inte han själv heller. Han har dock flyttat långt från stan, skaffat jobb igen och klippt kontakten med "dåligt folk".

Men han blev knivhuggen av en blatte (som idag är död, av vad som ryktas vara en överdos) enbart för att han vägrade lämna ifrån sig sin elscooter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in