2023-04-04, 16:49
Bannlyst
Hur många politiker och andra vänsterliberala kändisar har besökt epsteins peddo ö tro? Vilka har ens dömts?

Vad blir de politiska konsekvenserna av detta? Media och makten är alltså immuna i staterna. Mycket märkligt då kärringen som samarbetade med epstein knappast har anledning att hålla käften om allt hon vet?
Citera
2023-04-04, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trump24
Hur många politiker och andra vänsterliberala kändisar har besökt epsteins peddo ö tro? Vilka har ens dömts?

Vad blir de politiska konsekvenserna av detta? Media och makten är alltså immuna i staterna. Mycket märkligt då kärringen som samarbetade med epstein knappast har anledning att hålla käften om allt hon vet?

Donald Trump har väl haft ganska mycket samröre med paret Epstein? Grab them by the pussy så att säga
Citera
2023-04-04, 17:45
Medlem
SnakePlissskens avatar
Har Trump verkligen besökt ön? Att han åkt med i flygplanet vet jag, men det var aldrig med destination Epsteins ö vad jag vet.
Inte för att jag förstår vad som skulle vara straffbart med att besöka ön ifråga..
Citera
2023-04-04, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Har Trump verkligen besökt ön? Att han åkt med i flygplanet vet jag, men det var aldrig med destination Epsteins ö vad jag vet.
Inte för att jag förstår vad som skulle vara straffbart med att besöka ön ifråga..

Men Clinton var dit va?
Citera
2023-04-04, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iKILL
Donald Trump har väl haft ganska mycket samröre med paret Epstein? Grab them by the pussy så att säga
Du tror inte media hade använt det om Trump besökt ön? Hillary och Bill däremot... andra pedofiler inom demokraterna också antagligen.
Citera
2023-04-04, 19:54
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersStenberg
Men Clinton var dit va?

Ja?
Citera
2023-04-04, 19:56
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trump24
Du tror inte media hade använt det om Trump besökt ön? Hillary och Bill däremot... andra pedofiler inom demokraterna också antagligen.

Vad du tramsar - inte ens Epstein var väl pedofil, han var ett äckligt gubbkräk till hebefil.
Citera
2023-04-04, 22:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken

Det är ju rätt shady att ha besökt ön, men han hade ju små flickor i Manhattan lägenhet också.
Men Bill Clinton är nog en säker kandidat då han är en ö känd horbock.

Till tråden, håller med att dom som han sålde små flickor till borde sättas i fängelse..
Citera
2023-04-04, 22:57
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urban.j
Det är ju rätt shady att ha besökt ön, men han hade ju små flickor i Manhattan lägenhet också.
Men Bill Clinton är nog en säker kandidat då han är en ö känd horbock.

Till tråden, håller med att dom som han sålde små flickor till borde sättas i fängelse..

Hur vet vi att han sålde flickor till någon alls?
Borde inte fler flickor trött fram om det nu var nån form av industri/horhus han drev?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in