Citat:
Ursprungligen postat av
KlartSur
I din värld är det säkert så, men i mina gamla hjulspår blir en kyckling en höna och inte en and. Det krävs ällingar för att bli änder.
Ni är bra på att se världen på era egna sätt. Du hittar sanningen, som ingen annan än du och dina vaccinhatande vänner känner till. Alla vi andra är bara lättledda får.
Jaja ursäkta mitt fel, men du förstår poängen. Hata vaccin nej då det kan vara bra, sen om de två doser som jag tog mot covid var till nytta eller inte låter jag vara osagt kanske, kanske inte.
Som sagt allt behöver inte vara som det ser ut i det här proxykriget, det väst tjänar på en sån psyops är att de flesta fortsätter att tro att ryssland är genuint onda och väst de goda. För att höja stödet för fortsatt kamp mot ryssarna.
Det kan visserligen också vara någon mindre grupp som ogillar nato som vill bråka lite som inte är knutna till ett specifikt land alltså statssanktionerat. Vi lär aldrig få reda på det men vi kommer säkert matas med att det är troligtvis ryssen. Det såg vi i Sverige tidigare i år.