Stor komik att de som satt Sverige i den svåra situation vi är i, energibrist m m, håller gnällkonferens i detta ämne. Med sitt befästande av C som ett vänsterparti fortsätter den nya C-ledaren partiets stadiga marsch ner under 4 %
Jag är då trött på dessa politiker som bara gnäller. Dessutom ska Maggan kanske först rannsaka sitt eget parti och dess beslut genom åren.
Jag är vidare trött på Sverige hela tiden ska vara bäst i klassen och politiker och förståsigpåare som försöker pådyvla folk en miljöångest som inte borde finnas. Sverige är bra på miljöfrågor och framförallt barn och unga är mycket medvetna om miljön.
Sverige har mycket duktiga ingenjörer som jobbar med miljöfrågor och industrin förbättrar sig i snabbt takt.
Men denna panik att Sverige måste nå ett miljömål är bara trams. Om vi når målet, kanske som enda land i världen, vad gör vi sen?
Andersson säger att regeringen inte har mandat ifrån väljarna att avvika ifrån klimatmålen 2030 eller 2045.
Men hade Sossarna eller Moderaterna mandat ifrån väljarna när det kommer till massinvandringen och folk utbytet?
Hon säger att man kan inte lova en sak före valet och sedan göra något annat efter valet.
Det är så man baxnar.. när fan har politiker kommit till underfund med detta?
Sedan såg Maggan bakfull ut. Detta blir nog magplask.
Det var bolaget som ägde kärnkraftverken som avvecklade dessa pga ökade kostnader på säkerhetssystem samt renoveringar. Dessa anläggningar hade redan en tuff ekonomi att brottas med pga 2009 års energiöverenskommelse som framtvingades av regeringen…. Ajustde…. Vilka regerade 2009? Jävla Sossar
Jag är då trött på dessa politiker som bara gnäller. Dessutom ska Maggan kanske först rannsaka sitt eget parti och dess beslut genom åren.
Jag är vidare trött på Sverige hela tiden ska vara bäst i klassen och politiker och förståsigpåare som försöker pådyvla folk en miljöångest som inte borde finnas. Sverige är bra på miljöfrågor och framförallt barn och unga är mycket medvetna om miljön.
Sverige har mycket duktiga ingenjörer som jobbar med miljöfrågor och industrin förbättrar sig i snabbt takt.
Men denna panik att Sverige måste nå ett miljömål är bara trams. Om vi når målet, kanske som enda land i världen, vad gör vi sen?
Vi slår en kulle bytta av självgodhet. Det är därför dom flesta svenskar existerar. Och sedan finns det folk som säger att det inte finns någon mening med livet.
Maggan skall hålla käften, vem fan är hon, inte ens framröstad av folket. Det enda hon lyckats med är att förlora ett val.
Hon kan sluta göra ett koldioxidavtryck själv om hon är så orolig för klimatet. Väldigt simpelt, om hon av egen fri vilja slutar andas så är hon en god klimataktivist.