2023-03-31, 21:00
Medlem
Trivs inte alls i rakat hår, har nästan inget hår alls på hjässan och skäggväxten är inte heller bra så kan inte ”skaffa ett snyggt skägg” och ”kompensera” på det sättet heller. Skulle vara så otroligt skönt med hår igen då jag tycker det är en stor del av en persons utseende och boostar självförtroendet. Transplantation är inte ett alternativ.

Nu till min fråga: vilka frisörsalonger i Sverige är riktigt duktiga på hårsystem för män? Hittar väldigt lite info om detta.
Citera
2023-03-31, 21:20
Medlem
SuspiciusMinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rehasher
Trivs inte alls i rakat hår, har nästan inget hår alls på hjässan och skäggväxten är inte heller bra så kan inte ”skaffa ett snyggt skägg” och ”kompensera” på det sättet heller. Skulle vara så otroligt skönt med hår igen då jag tycker det är en stor del av en persons utseende och boostar självförtroendet. Transplantation är inte ett alternativ.

Nu till min fråga: vilka frisörsalonger i Sverige är riktigt duktiga på hårsystem för män? Hittar väldigt lite info om detta.
Googlade åt dig.
https://harteknikerna.se/
Citera
2023-03-31, 21:57
Medlem
hockexs avatar
Ser bara dumt ut när någon försöker få till en frisyr av väldigt lite hår ändå.

Acceptera och Vänj dig istället
Citera
2025-12-03, 18:28
Medlem
Väcker tråden igen. Är det någon som erfarenhet av Hairsytems. Om ja, vad är det för för- och nackdelar? Vad har det kostat er?

Jag har funderat på HT tidigare men har kommit fram till att jag kanske borde köra en Hairsytem istället och sedan raka mig helt om 10-15 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in