Citat:
Ursprungligen postat av
Trump24
Det var närmast begravningsstämning på CNN igår när man fick se åtalspunkterna haha. TDS-trollen i tråden satt och grupprunkade innan i tråden haha
Precis som alla redan visste, en politisk häxjakt.
Inte direkt, utan de förmedlade att här var det inga överraskningar och vilka brott det handlade om.
Citat:
Ursprungligen postat av
Trump24
https://genesiustimes.com/breaking-51-intelligence-agents-who-lied-about-hunter-biden-laptop-sentenced-to-0-years-in-prison-fo r-election-interference/
TDS-fascister i tråden, borde alla dessa då åtalas om lagen nu ska vara lika för alla? Erkänn bara att detta var en politisk häxjakt som återigen misslyckades?

Ingen häxjakt, då häxjakt innebär inga bevis alls, och det vet vi helt uppenbarligen det finns.
Sen ska de också pröva nu i domstol, och vi får nu alla vänta på vilka bevis det är, vad vittnen säger och eventuella motbevis.
Så får vi se vad jury säger, och sen domaren om trumpen fälls på en eller flera åtalspunkter.
Och vad andra fall säger, så finns det inget mer irrelevant i tråden man kan hitta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Trump24
Om du istället håller dig till topic och läser det jag länkade ditt homo?
Ironin är väl att dessa 51 personer inte är åtalade fast dom nu borde blivit det om lagen nu är lika för alla?
Ja, topic är just trupens åtalspunkter och åtal, inte andras
Citat:
Ursprungligen postat av
Trump24
Ok, du svarar alltså inte på min fråga? Patetiskt.
Du har ingen fråga om trumpens åtalspunkter, bara om andra som inte har några åtalspunkter just nu
Citat:
Ursprungligen postat av
debattoer
Det enda som är intressant att diskutera här är om han får krypa in på en volta eller om han går loss.
Nä, de säger dessa brott som förstagångsförbrytare inte leder till fängelsestraff.
Citat:
Ursprungligen postat av
stone_sleeper
Nu pratar MTG om att åtala de 51 agenter (Brennan et al) som ljög om att Hunter Biden laptop storyn var falsk/rysk påverkansoperation.
Dems har gått över gränsen flera gånger nu, bland annat när man skickade agenter till Mar A Lago och nu med åtalet mot Trump. Nu är det rent krig. Det finns högar med smutstvätt bland demokraterna som riskerar att komma fram.
Var det inte exempelvis Brennan som var ansvarig för beväpning av rebeller/ISIS i Syrien? Skulle vara intressant att se honom förhörd i Kongressen av någon som Rand Paul... Bara att ta fram popcornen och se alla hemligheter komma fram.
Irrelevant för trumpens åtal dock.
Citat:
Ursprungligen postat av
Reda
Jag antar att du syftar på åklagarens falska åtal. Finns chans att han åker i finkan för detta.
Nej, detta är på riktigt och har också passerat en åtalsjury som bedömt att åtal är på sin plats.
De säger att en förstagångsförbrytare inte får fängelse för dessa Felony klass E åtalspunkter, så fängelse låter som helt uteslutet.
Dock villkorligt fängelsestraff är möjligt som jag förstår det.