Åtalar NY åklagaren honom för struntsaker för att han ska få offerkoftan?
Vill de att han ska vinna 2024? Trumps popularitet har ökat pga detta försök till justitiemord.
Har deep state/neocons tänkt om och inser att Biden är förbrukad som president?
Nu gäller det att rädda petrodollarn innan det är för sent och med Biden vid rodret går det inte.
Eller är det bara för att flytta fokus från Biden-rättegången som handlar om brott som korruption mm?
Du papegojar efter Putins falska narrativ ordagrant.
Ukraina är en självständig stat och närmar sig precis vem de vill eller låter vem som helst närma sig dem. De har arbetat hårt för att bekämpa sitt ryska arv av korruption och antidemokrati och kan vara stolta över att ha kommit så långt.
Vad som däremot är groteskt och under all kritik, är att Ryssland invaderat en främmande stat där de har enormt många liv på sitt samvete. Ryssland är således aggressorn som Ukraina försvarar sig mot. Att lämna dem i sticket hade varit en djupt omoralisk handling och jag är glad att EU, NATO och USA har slutit upp.
Inte alls. Vi kan börja verklighetsbeskrivningen genom att rulla tillbaka till 2014 men det får vi ta i en annan tråd än här. Ärligt talat så tror jag inte du klarar av en djupare debatt överhuvudtaget.
Du är en lättviktare som vräker ur sig plattityder som är helt ointressanta.
TDS-fascister i tråden, borde alla dessa då åtalas om lagen nu ska vara lika för alla? Erkänn bara att detta var en politisk häxjakt som återigen misslyckades?
Inte alls. Vi kan börja verklighetsbeskrivningen genom att rulla tillbaka till 2014 men det får vi ta i en annan tråd än här. Ärligt talat så tror jag inte du klarar av en djupare debatt överhuvudtaget.
Du är en lättviktare som vräker ur sig plattityder som är helt ointressanta.
Visst och själv är du djupt nere i kaninhålet och fyller i kunskapsluckorna med konspirationsteorier.
Läs gärna Siohans bok om Zelenskyj, så inser du snart att det här började långt innan 2014.
TDS-fascister i tråden, borde alla dessa då åtalas om lagen nu ska vara lika för alla? Erkänn bara att detta var en politisk häxjakt som återigen misslyckades?
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Jag är med dig!
mvh ziracorn
Ni måste lära er att värdera källor
Citat:
These sources exclusively use humor, irony, exaggeration, or ridicule to expose and criticize people’s stupidity or vices, particularly in the context of contemporary politics and other topical issues. Primarily these sources are clear that they are satire and do not attempt to deceive
Oj då en vänsterliberal fact check den måste ju stämma?
Jävla idiot.
Haha, mediabiasfactcheck är inte en liberal site.
Men visst, här kommer ytterligare en artikel från siten du länkade till. Jag utgår från att du tror rakt av på den också.
Citat:
BREAKING: Bud Light now made from 100% organic trans women’s piss
ST LOUIS—In a stunning move, Bud Light has announced that it will now be made from 100% organic trans women’s urine. The beer company claims that this new recipe will not only be better for the environment, but it will also support the embattled trans community.
Trans activist Dylan Mulvaney was the first one to donate her piss to the project.