• 3
  • 4
2023-04-01, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av albypeter
Stabilt inlägg och poäng du hade i ditt svar då med andra ord… kan ni inte skylla ifrån er ska ni försvara allt som går att försvara.

Sen är ni tillbaka här och gnäller igen och sluter cirkeln. Fortsätt med det, vi har sett hur utvecklingen för Sverige har gått senaste 20-30 åren trotts alla era babbe anklagelser.
’Ni’… vad räknar du dej som? Konstigt att vissa invandrare alltid är mot svenskar TROTS att dom lever i Sverige.[/quote]

Trotts är ett varumärke som ibland skrivs in då vissa har moderna telefoner med något som heter autokorrigering 🤣

Jag är INTE invandrare och är mer svensk en paludan ska du veta! Men jag har mina åsikter och håller fast vid vad som är rätt och fel! Jag är inte klen, hen, styrd eller förolämpad.

Se så! Ta din andra 3,5:a och njuta av din lördagskväll.
Citera
2023-04-01, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H84L
Exakt. Gängskjutningar, våldtäkter och Islam.

Gör något åt saken då? 🤣 Har ditt gnäll och feghet på FB gjort skillnad tycker du?[/quote]

Varje gång en vitman gör något åt saken ses han som psykiskt sjuk ex: Breivik.

Men om en muslimsk man mördar folk så ses han som ett offer för den vite mannens förtryck.

Död åt mångkulturen och länge leve lag, ordning, kristendom och västerlänska ideal.
Citera
2023-04-01, 20:33
Medlem
Citat:
Varje gång en vitman gör något åt saken ses han som psykiskt sjuk ex: Breivik.

Men om en muslimsk man mördar folk så ses han som ett offer för den vite mannens förtryck.

Död åt mångkulturen och länge leve lag, ordning, kristendom och västerlänska ideal.

Hade varit kul om du hade kunnat lära dig hur man svarar här på FB så man ser vad du skriver och vad jag skriver.

Nej breivik är och var dömd som terrorist! Vart får du skitsnacket ifrån?

Varken muslim, kristen eller judar får gå fria från straff vid brott! Gör de nått sätt en kula i huvudet på det direkt!

Du som är så kär i kristen dom, vilket språk talade din kära jesus? Västerländska ideal är anledning att Sverige har blivit helt utblottade från omvärlden och behandlas som en hora utav turken Erdogan. Hur går det för dina tankar och drömmar? Företår att du är bitter men det är ingen fara, det blir bra snart….[/quote]

Bevis nr 1: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...t-ar-naturligt

Muslim säger att det är Västs fel att muslimer begår Jihad.

Bevis nr: 2 https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-for-extremism
Citera
2023-04-01, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sskrruvdrucken
Hade varit kul om du hade kunnat lära dig hur man svarar här på FB så man ser vad du skriver och vad jag skriver.

Nej breivik är och var dömd som terrorist! Vart får du skitsnacket ifrån?

Varken muslim, kristen eller judar får gå fria från straff vid brott! Gör de nått sätt en kula i huvudet på det direkt!

Du som är så kär i kristen dom, vilket språk talade din kära jesus? Västerländska ideal är anledning att Sverige har blivit helt utblottade från omvärlden och behandlas som en hora utav turken Erdogan. Hur går det för dina tankar och drömmar? Företår att du är bitter men det är ingen fara, det blir bra snart….

Bevis nr 1: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...t-ar-naturligt

Muslim säger att det är Västs fel att muslimer begår Jihad.

Bevis nr: 2 https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-for-extremism[/quote]

Lär dig snälla svara korrekt, är det så svårt?

Såg ingen bevis på att breivik inte dömdes som terrorist…. Lever du fortfarande i en egen värld?

Ja för Usa och din kära väst har slaktat Mellanöstern i flera decennier pga naturtillgångar, olja, guld och pengar!

Läs på om statistiken om antalet döda samt siffror så slipper du känna dig dum!

I Afghanistan bombade USA/Nato landet i 20år!!! Gissa vad? 45% utav de var barn!

När USA dödade över 1 miljon i Irak utan att hitta nått? Vad tror du skapar hämnd och terrorister? (Fanns det ens muslimska terrorister innan Usa/Nato började slakta Mellanöstern?

Samtliga siffror är från UN och inget hitta på…

Gjorde Sverige nått då? Nej de ökade bränslepriser pga kriget och hovade in mera stålar likt de smutsiga hororna de är!

Så om du har några vettiga IQ så håller du käften och lär dig fakta innan du riktar hat mot en folkgrupp eller religon. Vrf jag hatar Sverige? För de knullar oss invånarna med allt som går att straffa i form av pengar, avgifter, skatter, moms, böter, förmån ja listan kan göras långt. Medans våra far föräldrar som har byggt upp landet lever på existensminimum, har knappt pengar till el och mat! Men staten har inga problem att skicka miljarder efter miljarder till ett krig styrd av just Nato och USA… vad säger du nu? Vill du skämmas och avsluta diskussionen eller är du sugen på mer läxhjälp?
Citera
2023-04-01, 21:55
Citat:
Ursprungligen postat av Majasmoker
Pjaa, varför sköt man inte
Trodde det var därför poliser har skjutvapen

Skumt..... Men jag får väl vänta tills fler detaljer finns.

Därför att det leder till en helvetes massa efter konsekvenser för poliserna ifråga. Dels tas dom ur tjänst under utredningens gång, förvisso med lön då men sen ligger alltid en osäkerhet i luften att dom kan bli fällda för mord också, om det leder så långt. Oftast blir dom ju friade men det händer att det blir en del långtgående konsekvenser ändå. Man tycker förmodligen inte att det är värt det.
Citera
2023-04-02, 10:15
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
För hen Sverige skulle göra hus i helvetet som de gjort i Juha tråden där de var tvungen att strypa ut honom för han var narkotika påverkad, aggressiv och hade slagit flera. Läs den tråden så fattar du säkert Vrf de inte sköt 🤣

Jävlar om polisen eller makthavarna skulle börja använda hårt mot hårt… då jävlar blir det protester, artiklar, första sidor och intervjuer från norr till söder utav lätt kränkta klappmongos

Citat:
Ursprungligen postat av kavalen2
Därför att det leder till en helvetes massa efter konsekvenser för poliserna ifråga. Dels tas dom ur tjänst under utredningens gång, förvisso med lön då men sen ligger alltid en osäkerhet i luften att dom kan bli fällda för mord också, om det leder så långt. Oftast blir dom ju friade men det händer att det blir en del långtgående konsekvenser ändå. Man tycker förmodligen inte att det är värt det.
Joo, såklart vet jag detta

Vi måste få till ett land där politiker & befolkning & polis är på samma sida mot den kriminella avföringen. Där ingen blir ledsen i ögat för att nån som har mördat, misshandlat, våldtagit, själv blir skjuten när de har bråkat med polisen. Varför vill så många svenskar ha grov brottslighet i landet? Jag frågar mig det varje dag.

Eller ja, det finns många som tjänar på brottsligheten & naturligtvis inte vill stoppa den.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in