2023-03-29, 19:19
Medlem
SnutteFia03s avatar
När AI och de maskiner den skapar blir tillräckligt avancerade så blir de synliga skillnaderna mellan biologiska och artificiella varelser svåra, om inte omöjliga, att se. Teknologin kan i teorin helt och fullt imitera biologiska varelser utan att ha samma nackdelar.

Dvs, även om du skulle stöta på en utomjording som tycks vara organisk så kan du inte veta om den är skapad på teknologisk väg eller inte.
Citera
2023-03-29, 19:20
Medlem
Hamleyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrYippeeKiYay
Källa på att folk träffar på utomjordingar?

Samtliga nummer av en Ding Ding värld
Citera
2023-03-29, 19:22
Medlem
Harald.Guldhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
När AI och de maskiner den skapar blir tillräckligt avancerade så blir de synliga skillnaderna mellan biologiska och artificiella varelser svåra, om inte omöjliga, att se. Teknologin kan i teorin helt och fullt imitera biologiska varelser utan att ha samma nackdelar.

Dvs, även om du skulle stöta på en utomjording som tycks vara organisk så kan du inte veta om den är skapad på teknologisk väg eller inte.
Borde gå att se med röntgen.
Citera
2023-03-29, 22:17
Medlem
sommarlovs avatar
Det märkliga med UFO och alien-observationer, är att de är så olika.
Och ja, robotar har observerats!

Här är ett udda exempel:
https://www.ufo.se/index.php/fakta/lexikon/1844-cisco
Citera
2023-03-30, 16:46
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harald.Guldhatt
Är inte det troligaste att om det finns utomjordingar så är det robotar med AI. Vid en viss tidpunkt utvecklar varje civilization AI som med största sannolikhet tar över, eller utvecklas parallellt med den biologiska. Robotar har större möjlighet att överleva länge i rymden och utforska nya platser. Finns det några indikationer på att de utomjordingar folk träffar på är avancerade robotar?

Jag skulle hävda att även om en AI inte tar över är det mest troligt att robotar används vid utforskning av andra solsystem på grund av de långa restiderna. Mycket av diskussionen av hur vi själva ska utforska närliggande solsystem förutsätter ju att det i vart fall initialt kommer att ske med hjälp av robotar.
Citera
2023-05-12, 20:50
Medlem
SexgalenZombies avatar
Lord Martin tror också han på att de troligaste utomjordingar vi kommer möta, är elektroniska.

Se videon nedan, eller spola till 11:00 för att se honom säga detta.

https://youtu.be/X542Plsd75U
Senast redigerad av SexgalenZombie 2023-05-12 kl. 20:53.
Citera
2024-05-03, 17:56
Medlem
DevilsDens avatar
Interdimensionella varelser, entitet, familjer>>> synteter.

Vi är påväg att bytas ut, inte av Mellanöstern folk i diverse länder utan av synteter.
Citera
2024-05-04, 22:05
Medlem
laxen69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Interdimensionella varelser, entitet, familjer>>> synteter.

Vi är påväg att bytas ut, inte av Mellanöstern folk i diverse länder utan av synteter.

Menar du att vi håller på att bytas ut nu, mot kopior?
Citera
2024-06-02, 15:11
Medlem
DevilsDens avatar
Vi vet egentligen inte vad dom är men jag kallar dom för interdimensionella entiter.

Vad för koppling dessa har med människor på jorden kan jag inte med säkerhet säga mer än att viss påverkan sker.

Angående robotar ser jag mest att den tekniken kommer ifrån interdimesionella entiteter som i viss utsträckning samarbetar med människor i högre skikt.

Så enligt ordning skulle jag säga interdimensionella entiteter > människor > militära industriella komplexet > synteter.

Sen har vi alla andra degenererade klubbar likt Jesuiter & frimurare vilket alla ändå är en och samma beroende på vem man är.

Det är en salig blandning kriminella som har en militär inom militären & en regering inom en regering med sina underrättelsetjänster likt mossad & CIA. Korruptionen är mer än vad man tror, vissa grenar agerar självständigt.

Alla inom politik dom flesta vet om dessa, det är en kriminell grupp som dom flesta vet att man inte övertrampar.

Knights of Malta är en annan grupp av degenerade individer som ställer till det.

Jag kallar dom Black Nobility.

Och ja, du kan inte se skillnad på en ”robot” & människa dvs syntet.
Senast redigerad av DevilsDen 2024-06-02 kl. 15:18.
Citera
2024-06-02, 15:27
Medlem
DevilsDens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laxen69
Menar du att vi håller på att bytas ut nu, mot kopior?

Ja jag tror det, iså fall startar det i länder som minskar i befolkning. Därav den antimänskliga agendan med feminism och polarisering mellan kön, mindre födelsetal osv via propaganda etc miljöfrågor och allt annat antihuman.

Dom har redan tekniken och hatar människor.

Om ni inte har märkt av detta redan så blir det svårare och svårare att leva… krångligare, mindre vård, sämre vård.

Nästan så att någon kraft vill sänka alltihop eller hur? avgör själva.
Senast redigerad av DevilsDen 2024-06-02 kl. 15:33.
Citera
2024-06-02, 15:31
Medlem
Det är kl AI med robotar finns men det finns också andra typer av AI som inte är gjord med maskiner.

Jag tror liksom på alla möjliga typer av utomjordingar och dom har sin tur har skapat olika typer av AI som är gjorda av maskin, organ eller form väsen.

Jag kollar mycket på det övernaturliga och många av dom varelserna som syns där, är jag övertygad om att det är olika typer av utomjordingar. Dom flesta tror det är spöken men jag tror inte det. Det är större risk att det är utomjordingar än att det finns ett liv efter döden där man kan besöka oss.

Jag tror också fortfarande att det finns varelser som är ifrån jorden också som har lärt sig att dölja sig från oss.
Citera
2024-06-09, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Det är kl AI med robotar finns men det finns också andra typer av AI som inte är gjord med maskiner.

Jag tror liksom på alla möjliga typer av utomjordingar och dom har sin tur har skapat olika typer av AI som är gjorda av maskin, organ eller form väsen.

Jag kollar mycket på det övernaturliga och många av dom varelserna som syns där, är jag övertygad om att det är olika typer av utomjordingar. Dom flesta tror det är spöken men jag tror inte det. Det är större risk att det är utomjordingar än att det finns ett liv efter döden där man kan besöka oss.

Jag tror också fortfarande att det finns varelser som är ifrån jorden också som har lärt sig att dölja sig från oss.

Håller med. Man kan kolla på onaturliga aktiviteter eller onödigt mycket energi bakom.fenomen.
Jag har erfarenhet av väldigt primitiva komplexa varelser.
Inget man kallar Jesus..
Vi kan få en helt ny energi om vi prioriterar världen och det goda.

Bibeln är förbi de svarar inte på böner.
Tycker de jag fått kontakt med är alldeles för aggressiva för mänskliga arten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in