Citat:
Ursprungligen postat av
girl12345
Tyvärr så var det ganska många års sen datorn användes. Därför totalt glömt bort inloggningsuppgifterna. Jag är så extremt irriterad på mig själv att jag inte skrev upp det.
Menar du att det finns någon duktig hackare i denna tråd?
Ber om ursäkt att det dröjt men jag har tyvärr haft ögonmigrän, men såg att du fått hint om att profilen inte är "cryptad" och då blir det en annan femma.
Skippa allt om lösenord och hack.
Är lite förvirrad då det verkar vara flera med låsta datorer, men kolla vilken datormodell det är och om du har tillgång till en annan dator.
Det finns hårddiskar med inbyggd usb, så skippa kabinett för HD-usb just nu. Om du har en annan dator så börja med att orientera dig hur du öppnar mappar i datorn och träna gärna lite med att skapa en ny mapp i den profilen och sen en bild eller liknande.
Jag ser att du inte kan något om datorer, men en fördel är att du är kvinna för historiskt sett är det nästan alltid män som "kan allt och inte behöver läsa instruktioner" som ställer till det.
Ett A4 papper och penna fixar det mesta så går man steg för steg genom allt tills bilderna är flyttade, men först ta reda på vilken datormodell det är och skippa allt annat!!