2023-03-27, 00:51
Medlem
Något man märker när man går in på norska versionen av RE är att de har ett oerhört mycket större utbud av tjejer och kvalité på tjejerna. Var och varannan tjej i Oslo ser ut som en tiopoängare.

Har någon teorier om varför detta är fallet?
Citera
2023-03-27, 00:57
Avstängd
Oslo är hälften så stort som Stockholm men jag gillar utbudet i Oslo bättre. Det kanske beror på att norrmän har mycket mer cash än svenskar? Jag fann ett negerluder i närheten av en park på natten i centrum en sommar 2007. Det slutade med att negerludret sög min kuk för 200 norska kronor (kondom på). Hon ville ha mycket mer när jag gav henne erbjudandet om att suga min kuk men då jag är jävligt ståtlig och är bra på att övertala horor så fick det ett lyckligt slut.
Citera
2023-03-30, 13:54
Medlem
K-Glitchens avatar
Minns när jag var i oslo sist på en konsert.
Vi blev nästan jagade till dörren av horor som inte tog ett nej.
Det var bara negresser, skulle tippa från uganda med tanke på de feta rövarna som dom har.
usch!!

Däremot så har jag hört att det skall finnas en del bordeller där som inte är lagliga men som polisen ser genom fingrarna på.

Nån som har mer info om det? Priser osv?
Citera
2023-04-13, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Minns när jag var i oslo sist på en konsert.
Vi blev nästan jagade till dörren av horor som inte tog ett nej.
Det var bara negresser, skulle tippa från uganda med tanke på de feta rövarna som dom har.
usch!!

Däremot så har jag hört att det skall finnas en del bordeller där som inte är lagliga men som polisen ser genom fingrarna på.

Nån som har mer info om det? Priser osv?
Ser polisen mellan fingrarna så förklarar det varför det är så många eskorter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in