.... men har verkligen inte modet att göra det!! Det brinner i hela mig av längtan att bara kunna träffa en kille, om så bara för en dag, ha sex och få känna hur det känns att ha närhet. Aldrig i mitt 36-åriga liv har jag fått testa hur det känns, endast onanerat för mig själv och haft fantasier, men börjar bli lite trött på det nu. Saknar att ha den "riktiga" känslan av en manlig, maskulin kille som viskar sensuella saker till mig samtidigt som andra saker händer. Behöver inte gå in i detalj, tror ni förstår vad jag menar....
Dock finns känslan där av att bli utnyttjad! Jag kan inte släppa den tanken. Jag är oerhört godtrogen och vågar knappt säga nej. Innerst inne vet jag ju vad jag vill och vad jag inte vill, men sen att kunna säga det rakt ut på ett bra sätt, det bara går inte!! Och då tänker jag att det finns gott om svin där ute som vill passa på att utnyttja det. Självklart finns det gott om guldkorn också, men jag är så rädd att gå på en nit.
Bara jag tänker tanken att få röra en annan man, gör att det skälver i hela kroppen. Men jag vill som sagt inte att det ska vara till vilket pris som helst. Jag vill inte känna att bara den ena parten ska få ut något av det, utan jag vill också kunna njuta och känna "att det här var något för mig, jag gillar det verkligen!!"
Förstår att ingen kan lösa det åt mig, men jag vet inte hur jag ska få bort rädslan och bara köra på? För det här är något jag verkligen vill. Har längtat så många år efter kontakt med en annan kille.