Citat:
Ursprungligen postat av
VillJalentine
Jadu med tanke på att du äter en relativt hög dos av en extremt beroendeframkallande bensodiazepin så får du nog lära dig att leva med denna biverkan. Detta preparat är bland de värsta du kan ta och i princip omöjlig att sluta med redan efter några veckors bruk. Du gräver din egna grav.
Väldigt konstigt att en läkare förskriver monoterapi med klonazepam mot ångest på detta sätt. Det är jävligt sjukt att du även hinkar i dig koffeinblask på detta sätt också.
Kasta pillrena åt helvete, ät carnivore, sluta fappa, lyft vikter och promenera i skogen istället.
Känns som att graven är grävd redan härborta började få allvarliga självmordstankar och började kika efter lämplig plats för avslut osv innan jag sökte nu senast. Nu är dom tankarna borta i alla fall. Förstår att det inte är helt optimalt med benzo såhär men vad ska man göra? Sen vad jag har läst så är Iktorivil inte lika jobbig att lägga ner med personer kan stå på samma dos år ut och år in dvs ingen spårande toleransökning.
Min läkare vill kasta på mig SSRI också men dom kastade jag åt helvete efter egen research.
Gör armhävningar dagligen nu. Cyklar eller prominerar dagligen.
Försöker klura ur hur jag ska leva mitt liv och inte bara överleva.